SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„The New York Times” z 2,6 milionami internetowych czytelników, 60 procent przychodów z cyfrowych subskrypcji

W 2017 roku koncern The New York Times Company, wydawca dziennika „The New York Times” osiągnął 1,7 miliarda dolarów przychodów, z czego 60 procent pochodziło w cyfrowych opłat za treści w internecie. Obecnie gazeta ma 2,6 miliona użytkowników czytających ją w formie cyfrowej.

Article

W IV kwartale ub.r. NYT Company zanotowała łączne przychody w wysokości 484 mln dol., co oznacza wzrost o 10 proc. rok do roku. Zysk operacyjny spółki za ostatnie 3 miesiące ub.r. zamknął się kwotą 23 mln dol. i był niższy niż rok wcześniej, gdy osiągnął 56 mln dol.

Cały 2017 r. wydawca „New York Timesa” zamknął przychodami w wysokości 1,7 mld dol., zaś zysk operacyjny osiągnął poziom 108 mln dol. w porównaniu z 96 mln rok wcześniej.

NYT Company podaje, że w ub.r. 60 proc. przychodów firmy pochodziło z cyfrowych subskrypcji gazety. W IV kwartale przybyło 157 tys. użytkowników płacących za treści w internecie, zaś obecnie liczba czytelników cyfrowego wydania „NYT” wynosi 2,6 mln.

Przychody wydawcy z reklamy cyfrowej sięgnęły w ub.r. kwoty 238 mln dol. i były wyższe rok do roku o 14 proc. Inaczej wyglądała sytuacja w segmencie reklamowym związanym z drukowaną wersją dziennika. Tutaj w całym 2017 r. zanotowano spadek o 14 proc. rok do roku do kwoty 320 mln dol.

- Wciąż robimy obiecujące postępy - podsumował te wyniki Mark Thompson, dyrektor generalny NYT Co.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The New York Times” z 2,6 milionami internetowych czytelników, 60 procent przychodów z cyfrowych subskrypcji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czytelnik
Postęp wygląda tak że jak chcesz zrezygnować z dostępu online do nyt musisz... zadzwonic do USA i powiedzieć że już nie chcesz tej prenumeraty. I oczywiście dodzwonić się nie jest łatwo :-) no i jest to mega frustrujace, żeby nie powiedzieć mocniej
2 0
odpowiedź
User
kurski_gazowy
Widzicie? U nas na Czerskiej mamy tak samo, zarabiamy kupę kasy na prenumeratach cyfrowych, których mamy setki tysięcy.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing