WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych w listopadzie. Tylko „TV 14” na plusie

2018-02-05 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w listopadzie 2017 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych w listopadzie. Tylko „TV 14” na plusie

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2017 roku uplasowała się na poziomie 720 616 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 2,16 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,17 proc. i ustabilizowała się na poziomie 283 796 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w listopadzie ub.r. wyniósł 131 371 egz., po spadku o 15,87 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,59 proc. i wyniosła 71 956 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. wyniosła 305 903 egz. Była ona o 3,04 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 662 egz., po wzroście o 1,65 proc. - jedynym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 139 578 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 0,84 proc.

Względem poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma telewizyjne zanotowały już jednak wzrosty sprzedaży, a najwięcej w tym ujęciu zyskał dwutygodnik „Ekran TV” (Press-Media) - było to 2,82 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 1,09 proc. do 305 903 egz., odnotował „Tele Świat”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Tele Tydzień, Tele Świat, tygodnik telewizyjny, dwutygodnik telewizyjny, zkdp

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia