SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Teatrzyk Świeżaków” z Biedronki na antenie TVN (wideo)

W najbliższy piątek, tuż przed wieczornym wydaniem „Faktów” w TVN rozpocznie się emisja „Teatrzyku Świeżaków”. Jego bohaterami są maskotki dostępne w sieci sklepów Biedronka. Akcję dla Jeronimo Martins Polska realizują Duda Polska i MEC.

Article

„Teatrzyk Świeżaków” emitowany będzie od najbliższego piątku codziennie, w bloku reklamowym tuż przed godz. 19 w TVN, czyli tuż przed wieczornym wydaniem „Faktów”. Bohaterami każdej minutowej produkcji są Świeżaki, czyli maskotki, które można kupić lub utrzymać w zamian za zebrane punkty w sieci sklepów Biedronka, należącej do Jeronimo Martins Polska.

W każdej odsłonie przedstawienia Świeżaki będą występować jako pacynki - głosu użyczą im dzieci, które bawią się w teatr. Pluszaki wcielą się w role ze znanych sztuk, takich jak np. „Romeo i Julia” czy „Piotruś Pan”.

Jak podaje Jeronimo Martins Polska, „Teatrzyk Świeżaków” jest kolejnym krokiem Biedronki na rzecz promowania w przystępny sposób warzyw i owoców jako ważnego składnika codziennej diety. Jednym z nich jest właśnie wprowadzenie do oferty maskotek w kształcie warzyw i owoców.

Kolejne odcinki „Teatrzyku Świeżaków” będą emitowane do 26 września. Po wieczornej premierze w telewizji będzie można je również obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube sieci Biedronka.

Nową telewizyjną produkcję Biedronki promuje spot reklamowy. Kampanię zrealizowała agencja Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Świeżaki, po wielomiesięcznej przerwie, wróciły do sklepów Biedronka w ostatnich dniach sierpnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Teatrzyk Świeżaków” z Biedronki na antenie TVN (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Ale jak to w TVN? Przecież to telewizja dla młodych, wykształconych, inteligentnych z wielkich miast! I oni mają oglądać świeżaki? No chyba, że jednym świeżakiem będzie Janda, drugim Olbrychski, a trzecim Sztur.
4 8
odpowiedź
User
Polak
Niech mnie ktoś uszczypnie... To nie może dziać się naprawdę... Trzymajcie mnie...
10 1
odpowiedź
User
wieszcz
Ale jak to w TVN? Przecież to telewizja dla młodych, wykształconych, inteligentnych z wielkich miast! I oni mają oglądać świeżaki? No chyba, że jednym świeżakiem będzie Janda, drugim Olbrychski, a trzecim Sztur.
To by wtedy miało tytuł "Odgrzewane kotlety" lub "Lamenty i płacze, III RP w odali majacze (sic)".
6 2
odpowiedź
User
conf
Ale jak to w TVN? Przecież to telewizja dla młodych, wykształconych, inteligentnych z wielkich miast! I oni mają oglądać świeżaki? No chyba, że jednym świeżakiem będzie Janda, drugim Olbrychski, a trzecim Sztur.


daj spokój, ludzie od marketingu JMP to nieźle wykombinowali ; ) wcisnęli w idealnym momencie - tuż przed "głównym daniem w tv dla już sformatowanych " - czyli młodzi, bogaci, wykształceni z dużych miast... ale daj takiemu za mało naklejek świeżaków w biedrze to awanturę zrobi na cały sklep. ; ) BTW -w zeszłym tygodniu taka przede mną paniusia z audicy w kolejce była- chciała rozmawiać z kierownikiem, bo jakiejś maskotki brokuła nie było na stanie - a wszyscy w kolejce dobre 20-30 min spędzili patrząc na wariatke ;, kłócącą się i grożącą biednemu sprzedawcy : ) Wiadomo - najważniejsze w reklamie to określić target i ich "życiowe potrzeby.... a później wcisnąć im g..no w cenie złota ; )
5 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing