WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Oszczędzaj czas lub energię” w kampanii pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)

Gorący temat

Golden Drum 2017: Grand Prix dla FCB Warsaw i Grey Group Poland, nagrodzone też Walk, 2012 i Isobar Poland

0

Taneczny flashmob w centrum Warszawy w kampanii pralki Hotpoint od Whirlpool (wideo)

2015-10-15 A A A KOMENTARZE: 15 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Whirlpool Group do promocji nowej pralki marki Hotpoint zaaranżowaał taneczny flashmob w centrum Warszawy. Tancerze ubrani w kolorowe koszulki i tancerki w białych T-shirtach stworzyli układ, który nawiązywał do wirującego bębna pralki.

Taneczny flashmob w centrum Warszawy w kampanii pralki Hotpoint od Whirlpool (wideo)

Marketer postanowił zaprezentować mieszkańcom stolicy najnowszy model pralki Hotpoint, która w jednym cyklu pierze odzież białą i kolorową bez obawy zafarbowania w niestandardowy sposób.  Pod koniec września, w piątkowe przedpołudnie tancerze pojawili się na tzw. patelni, w samym centrum Warszawy i odtańczyli taniec bieli i koloru.

Tancerki w białych T-shirtach i tancerze w kolorowych koszulkach najpierw popisywali się przed sobą, prezentując swoje taneczne umiejętności, po to by na koniec połączyć je w tańcu i stworzyć symboliczny bęben pralki, w którym biel miesza się z kolorem. Jak podaje firma, flashmob spotkał się z dużym zainteresowaniem warszawiaków i turystów. Wiele osób przystawało, robiło tancerzom zdjęcia i filmowało ich taniec.

Kolejnym działaniem promującym markę Hotpoint jest wspólna akcja z firmą Gatta, producentem rajstop. Te działania reklamują kolejną funkcję pralki – skuteczne pranie delikatnych tkanin w niskiej temperaturze. Do końca października, robiąc zakupy w salonach Gatta, na kwotę min. 50 zł, można wygrać jedną z 10 pralek marki Hotpoint.

Pralka jest także promowana za pośrednictwem kampanii prasowej, realizowanej od września do listopada w najważniejszych tytułach kobiecych, wnętrzarskich i tygodnikach opinii (m.in. „Twój Styl”, „Cztery Kąty”, „Polityka”).

Autor: bg

Wiecej informacji: Whirlpool, pralka, flashmob

Komentarze (15) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia