SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Szkło kontaktowe” wygrało z „W tyle wizji” w 2017 roku. Obie audycje liderami w swoich pasmach

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w zeszłym roku śledziło średnio 655 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 577 tys. osób. Obie audycje w swoich pasmach są liderami oglądalności wśród stacji newsowych.

Article

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w 2017 roku wyniosła 655 tys. osób, co przełożyło się na 5,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W zeszłym roku audycję tę oglądało średnio 577 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 4,51 proc., 1,18 proc. oraz 2,34 proc.

Wyższe wyniki notowała dodatkowa część programu „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać było do 20 listopada ub.r. o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 598 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 5,58 proc., 1,38 proc. i 2,77 proc.

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 9 marca ub.r. - obejrzało je 1,05 mln widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 6 lipcaub.r., kiedy to audycja ta miała 863 tys. oglądających.

Kanał TVN24 w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 4,76 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,91 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Również TVP Info podczas emisji swojej audycji jest pierwszy, wygrywając walkę z TVN24 (4,17 proc.) i Polsat News (0,84 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 nieco lepiej od TVP Info radzi sobie TVN24.

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz Markowski oraz Artur Andrus.

Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia 2017 r. po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku. Komentuje on bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Obok niego program na zmianę prowadzą m.in. Stanisław Janecki, Magdalena Ogórek, Dorota Łosiewicz, Krzysztof Feusette, Wojciech Surmacz i Łukasz Warzecha (który z powodu nielojalności wobec TVP został na miesiąc odsunięty od prowadzenia „W tyle wizji” i „W tyle wizji ekstra”).

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 4,27 proc., a TVP Info - 3,83 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” wygrało z „W tyle wizji” w 2017 roku. Obie audycje liderami w swoich pasmach

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamila D
Wolę oglądać "W tyle wizji" TVP Info. Program o wiele bardziej humorystyczny niż sztywne "szkło kontaktowe" Bardziej cięte i trafne riposty. Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości to polecam oglądnąć obydwa programy, porównać i dopiero potem oceniać.
odpowiedź
User
mon
PiS nie posiada poczucia humoru, a samo "w tyle wizji" to żenujący program. Wstyd, że coś takiego bawi Polaków. Wiadomo, że PiS-wyznawca nie ma zbyt wysokich wymagań co do programów TVP i TVP takie programy właśnie robi.
odpowiedź
User
seba
bawi nie bawi ale jak na stacje tematyczną dostępną tylko na platformach cyfrowych to ogladalność ogólnodostępnej TVP Info to ten wynik to masakra
66 26
odpowiedź
User
nom
PO i .N nie posiadają poczucia humoru, a samo "Szkło Kontaktowe" to żenujący program. Wstyd, że coś takiego bawi Polaków. Wiadomo, że PO-N-wyznawca nie ma zbyt wysokich wymagań co do programów TVN i TVN takie programy właśnie robi.
41 79
odpowiedź
User
widz
Szkło kontaktowe w TVN24 jest FANTASTYCZNE..koniec, kropka.
66 46
odpowiedź
User
widz
..dodam, że W tyle wizji...mam właśnie w tyle.... i to całe info też.
75 28
odpowiedź
User
Dustman
Ani jedno ani drugie nie jest dobrym programem. Obydwa są mocno stronnicze i merytorycznie mizerne.
38 18
odpowiedź
User
YKK
Wolę oglądać "W tyle wizji" TVP Info. Program o wiele bardziej humorystyczny niż sztywne "szkło kontaktowe" Bardziej cięte i trafne riposty. Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości to polecam oglądnąć obydwa programy, porównać i dopiero potem oceniać.


"Oglądnąć" powiadasz? No właśnie na tym polega różnica pomiędzy widzami "Szkła kontaktowego" a "W tyle wizji".
55 11
odpowiedź
User
Kontakt że szkłem
Nielsen i wszystko jasne
14 27
odpowiedź
User
Tomasz
W Tylewizji Ekstra wygrywa zdecydowanie ze Szkłem, ale po co o tym wspomnieć... :D Zapewne, gdyby zsumować wynik W Tylewizji i W Tylewizji Ekstra, to Szkło by poległo... :D
17 48
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing