WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko „Komputer Świat” na plusie

Gorący temat

TVP Sport będzie transmitować turnieje e-sportowe Intel Extreme Masters i ESL

1

Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane

2018-02-14 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W listopadzie ub.r. wszystkie miesięczniki wnętrzarskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Dobre Wnętrze”. Pozycja zdecydowanie najchętniej kupowanego tytułu należała do „Mojego Mieszkania”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w listopadzie 2017 roku wyniosła 49 119 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 13,54 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 8,97 proc. do poziomu 34 308 egz.

Na kolejnej pozycji uplasował się miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 32 475 egz., po spadku o 9,87 proc.

Z kolei największy spadek w zestawieniu, wynoszący 28,17 proc. do 10 465 egz., odnotowało ostatnie w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca też wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej również i tutaj straciło „Dobre Wnętrze” - było to 15,43 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Moje Mieszkanie, Dobre Wnętrze, miesięcznik wnętrzarski, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia