WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Agora apeluje o transparentność w przetargu na częstotliwość radiową w Gdańsku. „Okazja, by stworzyć dobry obyczaj”

„Siła muzyki” - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. „Napędza nas do działania”

2017-09-22 A A A KOMENTARZE: 28 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Radio ZET (Eurozet) startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Siła muzyki”. W 11 największych miastach zawisły billboardy z cytatami nawiązującymi do spotu telewizyjnego, będącego osią akcji. Akcję przygotowały agencje Isobar, Dynamo i Zenith.

„Siła muzyki” - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. „Napędza nas do działania”

Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i - jak podano w komunikacie - "jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia ZET".

- Stworzona przez nas kampania powstała w oparciu o prosty insight. Radio towarzyszy nam w codziennym życiu. Jest naszą ścieżką dźwiękową, która ilustruje zarówno proste czynności, jak i ważne momenty. Muzyka grana w radiu dopada nas przypadkowo. Opierając się na tym prostym przesłaniu stworzyliśmy komunikację, która wyróżnia się na tle spotów emitowanych przez konkurencję, a jednocześnie skupia się wokół roli radia w naszym życiu - mówi Radek Dudzic, senior copywriter w Isobar Polska, która odpowiada za kreację spotu. - Radio to przede wszystkim muzyka, która napędza nas do działania. Porusza nas. Działa kojąco lub dodaje energii. I w tym tkwi jej siła - uzupełnia Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Wizerunkowa kampania Radia Zet - Lublin

Wizerunkowa kampania Radia Zet - Poznań

Wizerunkowa kampania Radia Zet - Śląsk


Kampania typu „360 stopni” obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach; telewizję (w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), sieci kin, a także największe portale informacyjne i internetowe serwisy tematyczne.

Kreację spotu przygotowała działająca w ramach Isobar Poland Group agencja Isobar. Jego reżyserem jest Marek Dawid. Za produkcję odpowiadało Dynamo, a zakup mediów - dom mediowy Zenith.

W okresie od czerwca do sierpnia br. Radio ZET miało 13,7 proc. udziału w rynku radiowym.

Autor: jk

Wiecej informacji: Radio Zet, Przez życie z radiem

Komentarze (28) Dodaj komentarz

  1. Zero radości, pozytywnego przekazu, ciężka formuła, dość abstrakcyjna zważywszy, że to radio dla przeciętnej Grażyny czy Janusza, którzy kompletnie nie zrozumieją przekazu.

    Myślę, że Isobar nie odrobił lekcji i zrobił reklamę dla zarządu ZETki a nie dla słuchaczy. Mogę się założyć o cokolwiek, że ta kampania nie przyciągnie słuchaczy. Nie ma pół powodu aby to radio włączył ktoś, kto go nie słucha. Który element komunikacji zachęca do tego?

    Drogi Isobarze. Radio ZET to marka istniejąca na rynku od dawna. Ma cieszyć, dawać radość, rozrywkę, być lekkie i przyjemne. Ten spot to zaprzeczenie tych "wartości". Warto przyjrzeć się reklamom Radia ESKA, które są kwintesencją tego, czego ludzie oczekują od radia. W ZETce co reklama, to coraz cięższa historia i to coraz bardziej wydumana (serio koleś na króliku? on reprezentuje, któregoś ze słuchaczy?)

    Zwróćcie też uwagę, że ZETka to kobieta. Jingle na antenie są robione damskim głosem. W spocie mówi dość ciężko brzmiący facet. Widać, że agencja Isobar nie zna ZETki i oparła się na briefie, zamiast jednak posłuchać jak brzmi to radio, jaką ma tożsamość i dopiero potem zacząć zastanawiać się jak w pozytywny sposób dotrzeć do obecnych słuchaczy oraz przyszłych. Tego tu kompletnie nie ma. Czyli kuleje znajomość produktu przez agencję, co mści się w spocie.

    Obserwując polski rynek marketingowy wybija się coraz częściej fakt, że z jednej strony mamy produkt z jakimś wizerunkiem, historią, potem mamy dział marketingu, który idzie swoją drogą i wizją, a potem mamy agencje, które robią komunikację zupełnie w oderwaniu od wszystkiego. Brak w tym wszystkim spójności i chyba największym problemem staję się rozdział struktur w firmach, gdzie każdy ciągnie w swoją stronę, bez spójności, jednej myśli i konsekwencji. Krótko mówiąc głowa nie wie co robi noga a efekty są takie jakie są. Kampania odpalona i za 3 mce okaże się, że słupek nie drgnął, nikt nie zrozumiał o co chodzi a najgorsze będzie to, że nikt sobie nie będzie miał nic do zarzucenia, dalej będzie przeświadczenie, że jesteśmy nieomylni a to po prostu (głupie) społeczeństwo nie zrozumiało o co nam chodzi.

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia