WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Viacom daje 10,6 mld dolarów za Scripps Networks Interactive

Scripps Networks Interactive będzie produkował treści do internetu także w Polsce

2017-07-27 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Koncern Scripps Networks Interactive, właściciel m.in. Grupy TVN, rozwija poza USA działalność swojego pionu Lifestyle Studios, zajmującej się głównie produkcją treści wideo do internetu. Struktura będzie obecna m.in. w Warszawie.

Kenneth W. Lowe, prezes i CEO Scripps Networks Interactive (fot. Cezary Piwowski/TVN) Kenneth W. Lowe, prezes i CEO Scripps Networks Interactive (fot. Cezary Piwowski/TVN)

Uruchomione w grudniu 2015 roku Scripps Lifestyle Studios zajmuje się tworzeniem treści internetowych (przede wszystkim wideo) i rozwiązań z zakresu reklamy internetowej. Koncern podkreśla, że w ub.r. materiały wideo wyprodukowane w ramach tej struktury zanotowały 5 mld odsłon, a tylko w drugim kwartale br. miały 5,6 mld odsłon, o 435 proc. więcej niż rok wcześniej.

Scripps Lifestyle Studios jest oparte na zasobach należących do Scripps Networks Interactive stacji telewizyjnych HGTV, Food Network, Travel Channel, Cooking Channel, DIY Network i Great American Country oraz serwisu Food.com. Do tej pory funkcjonowało w Food Network Kitchen w Nowym Jorku i HGTV Studio in Knoxville.

Teraz Scripps Networks Interactive informuje, że materiały w ramach Scripps Lifestyle Studios będą produkowane także w biurach firmy w Londynie, Warszawie, Singapurze, Sao Paolo i Miami.

- Globalna ekspansja Scripps Lifestyle Studios pozwoli szybko uzyskać dużo większy zasięg dla naszych marek, wykorzystując lokalne zasoby eksperckie do przyspieszenia tworzenia, dystrybucji i monetyzacji treści oraz do pozyskiwania nowych talentów - przekonuje Derek Chang, szef międzynarodowych kanałów lifestylowych w Scripps Networks Interactive. - Ta ekspansja umożliwi nam zdywersyfikowanie naszych treści lifestylowych dzięki świeżym wpływom zagranicznych pracowników i twórców, dzięki czemu zyskamy nowe możliwości biznesowe - zapewnia Vikki Neil, szef Scripps Lifestyle Studios.

Koncern w czerwcu br. uruchomił też Scripps Lifestyle Experts, ofertę pozwalającą influencerom i twórcom internetowym z obszaru lifestylowego korzystać ze wsparcia firmy w zakresie produkcji treści i pozyskiwania reklamodawców.

W pierwszym kwartale br. Scripps Networks Interactive zanotował 855,1 mln dolarów (o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej) i 249,8 mln dolarów zysku netto (po wzroście o 26,5 proc. w skali roku).

Autor: tw

Wiecej informacji: Scripps Networks Interactive, TVN, wideo w internecie

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia