SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Rozmowy niedokończone” i „Informacje dnia” najchętniej oglądanymi programami TV Trwam

Wśród osób oglądających telewizję 33,2 proc. ogląda Telewizję Trwam, z czego 43,9 proc. potrafi wymienić tytuł audycji emitowanej na antenie stacji. Najpopularniejszymi programami są „Rozmowy niedokończone” i „Informacje dnia” - wynika z badania ankietowego przeprowadzonego na zlecenie nadawcy stacji.

Ojciec Tadeusz Rydzyk, fot. PAP / Bartłomiej Zborowski Article

Widzów TV Trwam podzielono w wynikach badania na grupę potwierdzonych (43,9 proc.) - widzowie, potrafiący wymienić choć jedną pozycję emitowaną na antenie stacji oraz deklaratywnych (56,1 proc.), czyli takich, którzy deklarowali znajomość stacji, ale nie wykazali się znajomością jej programu.

W obu tych grupach respondenci najczęściej wskazywali, że oglądają TV Trwam codziennie lub kilka razy w tygodniu. Wśród programów, które są najchętniej oglądane widzowie wymieniali najczęściej „Rozmowy niedokończone” - 20,8 proc. badanych. Oprócz tego wskazywane były spontanicznie pozycje takie jak „Apel Jasnogórski” (18,0 proc.), „Informacje dnia” (14,8 proc.) czy Transmisja Mszy Św. (13,2 proc.).

Respondentów poproszono również o wybranie oglądanych audycji z zaprezentowanej im listy. Najczęściej wskazywaną odpowiedzią przez widzów potwierdzonych i deklaratywnych były „Informacje dnia” i „Rozmowy niedokończone”.
 
Wśród widzów Telewizji Trwam przeważają osoby w wieku dojrzałym w kategorii wiekowej 65+ - 34,3 proc. dla widzów deklaratywnych i 38,4 proc. dla widzów potwierdzonych - oraz kategoria 50-65 lat (odpowiednio 31,5 proc. i 31,6 proc.). Osoby oglądające religijny kanał mają przeważnie wykształcenie średnie lub zawodowe i mieszkają głównie w miastach.

Dochód największej grupy uczestników badania nie przekraczał kwoty 2800 zł netto, a jako sposób jego uzyskania wskazywali oni emeryturę bądź rentę (49,7 proc. dla widzów deklaratywnych, 53,6 proc. dla widzów potwierdzonych), a także umowę o pracę (odpowiednio 27,5 proc. i 28,8 proc.).

Telewizja Trwam nie korzysta z badań firmy Nielsen Audience Measurement, a jej nadawca, Fundacja Lux Veritatis, nie zgłaszał jak dotąd chęci włączenia stacji do panelu telemetrycznego. Nielsen nie informuje, czy złożył nadawcy propozycję objęcia badaniem. - Nie przekazujemy tego typu informacji ze względu na tajemnicę handlową - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Boczkowska z firmy Nielsen.

Badanie ankietowe na widzach Telewizji Trwam przeprowadzono w dniach od 4 do 8 września 2014 roku na grupie 2015 mieszkańców Polski. Wiek respondenta wyniósł co najmniej 15 lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rozmowy niedokończone” i „Informacje dnia” najchętniej oglądanymi programami TV Trwam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piotr
Bardzo wiarygodny sondaż :) :) :) :) :)
16 5
odpowiedź
User
NINA
oD 2 LAT OGLĄDAMY TV TRWAM. POLECEMY. DOBRA TAKŻE DLA OSÓB Z WYŻSZYM WYKSZTAŁCENIEM!
20 8
odpowiedź
User
rafał
Ja oglądam Trwam od 4 lat. Mam 21 lat. Wykształcenie średnie. Każdy kto choć raz bez uprzedzenia włączy tę Tv, przekona się o tym, że to wartościowa Tv.
Co do ojca założyciela to już mam inną ocenę. No ale na szczęście Trwam tworzy wielu ludzi, nie tylko ojciec założyciel...na szczęście. (choć bez niego nic by takiego nie istniało).
10 4
odpowiedź
User
Hugo
Liczba oglądających TV TRWAM to prawie 11 mln ludzi (10 800 000 ) !!!!! A reszta dalej daje sie ogłupiać resortowym dzieciom.
10 6
odpowiedź
User
Widz
Warto bylo demonstrowac!
8 3
odpowiedź
User
tomtom94
@Hugo 11 mln? really? chyba co najmniej o dwa zera za dużo...
5 5
odpowiedź
User
jojo
lubie bo prawde mowia
3 1
odpowiedź
User
MLODY
NIECHCE BY MI DAWAŁ BŁOGOSŁAWIENSTWO BISKUP DEPO PO NABOZENSTWIE O 21 NA JASNEJ GORZE ZA ODMOWE W MARSZU , POWINIEN NA ZŁE I DOBRE CZASY OBIECUJE , A POZNIEJ TCHORZY
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing