WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

W TVP reklamy najdroższe przy „M jak miłość” i skokach narciarskich, przy „Wiadomościach” już za 8,5 tys. zł

Gorący temat

Freedom House: zmalała wolność w Polsce, publiczne media oczerniają opozycję

0

„Rodzinka.pl” zyskała 160 tys. widzów. TVP2 liderem rynku

2017-12-19 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Jedenasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,39 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu wzrosła o 160 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła pierwsze miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 9,38 mln zł.

„Rodzinka.pl” zyskała 160 tys. widzów. TVP2 liderem rynku

Średnia oglądalność odcinków 11. edycji „Rodziki.pl”, pokazanych w okresie od 8 września do 15 grudnia br., wyniosła 1,39 mln widzów, co przełożyło się na 10,25 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki głównie o godz. 21.45.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji wyemitowany 8 grudnia o 21.15, który zainteresował 1,75 mln osób.

W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu wzrosła o 160 tys. osób. Dziewiątą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,23 mln osób przy udziałach na poziomie 8,82 proc. w 4+, 11 proc. w 16-49 oraz 10,59 proc. w 16-59.

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie wiceliderem był TVN, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 9,73 proc. udziału. Trzecia była TVP1 Polsat (gł. pasmo filmowe; 9,68 proc.), a czwarty - Polsat (gł. reality-show „Wyspa przetrwania”; 8,09 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była wiceliderem.

Wpływy reklamowe z 17 odcinków „Rodzinki.pl 11” wyniosły 9,38 mln zł. Dla porównania ósma seria licząca 13 odcinków zarobiła z reklam 6,20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Rodzinka.pl, TVP2

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia