WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”

Robert Ziębiński na czele redakcji „Playboya”, a Mateusz Zieliński - „CKM”

2018-01-16 A A A KOMENTARZE: 21 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „Playboy” zaczął pełnić Robert Ziębiński, a zespołem redakcyjnym „CKM” (oba magazyny wydaje Marquard Media Polska) niebawem zacznie kierować Mateusz Zieliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z pismami żegnają się poprzedni redaktorzy naczelni: Rafał Księżyk i Piotr Skalski.

Robert Ziębiński Robert Ziębiński

Odejście Rafała Księżyka i Piotra Skalskiego to część reorganizacji w Marquard Media Polska wprowadzonej jesienią ub.r. Portfolio prasowe firmy podzielono wtedy na trzy grupy tematyczne: mężczyźni i rozrywka (z pismami „Esquire”, „Playboy” i „CKM”) pod kierownictwem Macieja Gajewskiego, kobiety i rozrywka („Cosmopolitan”, „Shape” i „Joy”) pod kierownictwem Hanny Wolskiej oraz luksus i moda damska („Harper’s Bazar” i „Hot Moda”), którym pokieruje Joanna Góra.

Oprócz Księżyka i Skalskiego wydawnictwo rozstaje się z Karoliną Weber (redaktor naczelną „Joy”) i Magdaleną Soszyńską (naczelną „Hot Moda”).

Rafał Księżyk był redaktorem naczelnym „Playboya” od października 2012 roku, wcześniej przez wiele lat pełnił w redakcji funkcję wicenaczelnego. Piotr Skalski zaczął kierować zespołem redakcyjnym „CKM” w połowie 2012 roku.

Obowiązki redaktora naczelnego „Playboya” przejął właśnie Robert Ziębiński, jego wstępniak znalazł się w nowym numerze pisma. Ziębiński z branżą prasową jest związany od dwóch dekach, pisał teksty m.in. do „Tygodnika Powszechnego”, „Gazety Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Przekroju”, „Newsweeka” i „Nowej Fantastyki”. Od kilku lat współpracuje z serwisem Dzikabanda.pl, napisał też kilka książek.

Z kolei zespołem redakcyjnym „CKM” będzie teraz kierował Mateusz Zieliński. Poprzednio był sekretarzem redakcji.

Według danych ZKDP w październiku ub.r. sprzedaż ogółem „Playboya” wyniosła 29 084 egz., a „CKM” - 18 815 egz.

Autor: tw

Wiecej informacji: Robert Ziębiński, Playboy, Mateusz Zieliński, CKM, Marquard Media

Komentarze (21) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia