SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Robert Sadowski: z Grupy Netsprint do Newspoint

Robert Sadowski objął stanowisko digital marketing managera w Newspoint, firmie zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Poprzednio pełnił funkcję kierownika e-marketingu i marketing automation managera w Grupie Netsprint.

Robert Sadowski Article

Sadowski będzie odpowiedzialny za komunikację i promocję marki Newspoint oraz wsparcie rozwoju platformy SaaS (dostępnej w 75 językach ze 170 krajów).

- Robert Sadowski ze swoim wieloletnim doświadczeniem w budowie rozwiązań e-commerce i komunikacji platform technologicznych będzie dla nas cennym wsparciem. W związku z wchodzeniem przez nas na nowe rynki zagraniczne i rozwojem platformy Saas, będziemy pracować z Robertem nad dalszą optymalizacją funkcjonalną i transakcyjną panelu Newspoint. Robert ma za zadanie zoptymalizować nasze działania komunikacyjne i znacząco zwiększyć skalę przychodów Newspoint z biznesu SaaS, także z rynków zagranicznych - mówi CEO Newspoint Robert Stalmach.

Sadowski ma 18-letnie doświadczenie w digital marketingu, w obszarach kreacji treści, analityki, SEM i SEO.

Absolwent matematyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej.

 

 

Dołącz do dyskusji: Robert Sadowski: z Grupy Netsprint do Newspoint

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing