WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Rafał Madyński prezesem zarządu wydawnictwa Brog B2B, Karolina Stępniak dyrektor wydawniczą

2018-01-10 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Od stycznia tego roku nowym prezesem zarządu branżowego wydawnictwa Brog B2B został Rafał Madyński. Zastąpił Piotra Rudnickiego, który wycofał się z bieżącego zarządzania firmą, będzie pełnił w niej funkcję doradcy. Awans na stanowisko dyrektor wydawniczej otrzymała Karolina Stępniak.

Karolina Stępniak i Rafał Madyński Karolina Stępniak i Rafał Madyński

Rafał Madyński pełnił dotychczas funkcję dyrektora marketingu Brog Marketing, a w wydawnictwie pracuje od siedmiu lat.

– To dla mnie ogromy zaszczyt, że będę miał możliwość zarządzania i kontynuowania pracy jednego z najważniejszych na polskim rynku wydawnictw branżowych oraz organizatora konferencji. W najbliższych latach zamierzam jeszcze bardziej wzmocnić nasza pozycję rynkową. Dzięki zespołowi, w pełnym, niezmienionym składzie będziemy mogli realizować strategię dalszego rozwoju w obszarze wydawnictw i produktów konferencyjnych – zapowiada Rafał Madyński.

Karolina Stępniak dotychczas była odpowiedzialna za sekcję wydawniczą oraz redakcję czasopisma „Świat Hoteli” i merytoryczny obszar wydarzenia „Forum Profit Hotel”. Od stycznia br. zajmuje stanowisko dyrektor wydawniczej. Do jej obowiązków, poza redagowaniem „Świata Hoteli” i portalu Horecanet.pl należy m.in. tworzenie spójnej strategii wydawniczej w obszarze wszystkich portali i czasopism, wyznaczanie i realizacja planów wydawniczych, nadzorowanie produkcji, współorganizacja wydarzeń branżowych oraz współtworzenie całej strategii produktowej i wizerunkowej spółki. Z wydawnictwem związana od siedmiu lat.

Pozostała struktura menadżerów w wydawnictwie nie ulega zmianie. Działem sprzedaży zarządza Zbigniew Pąk, a Monika Sanecka, Agata Kowal i Adam Stępniak pełnią funkcje menedżerów ds. kluczowych klientów.

Brog B2B zajmuje się działalnością w obszarze komunikacji business to business dla branż: gastronomicznej, hotelarskiej, sweets & coffee oraz stacji paliw. Jest również organizatorem dorocznych spotkań i konferencji branżowych. Wydawnictwo realizuje wszystkie projekty rozwijane przez firmę Brog Marketing.

Autor: jd

Wiecej informacji: Karolina Stępniak, Rafał Madyński, Brog B2B, Brog Marketing

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia