WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Publicis zamyka rok 2017 na minimalnym minusie, ale ze wzrostem marży operacyjnej do 1,5 mld euro

Gorący temat

TVP Sport będzie transmitować turnieje e-sportowe Intel Extreme Masters i ESL

1

Publicis po wygranym przetargu na obsługę Mercedes-Benz tworzy agencję Publicis Emil

2018-02-14 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Daimler wybrała do globalnej obsługi reklamowej marki Mercedes-Benz sieć Publicis. Obsługą marki samochodowej zajmie się nowo utworzona agencja Publicis Emil, która tym samym przejmie klienta od BBDO.

Publicis po wygranym przetargu na obsługę Mercedes-Benz tworzy agencję Publicis Emil

Przetarg na globalną obsługę reklamową Mercedes-Benz trwał od sześciu miesięcy. Publicis pokonał w nim sieci WPP i Omnicom.

Artthur Sadoun, szef Publicis Groupe poinformował, że obsługą Mercedes-Benz zajmie się nowo utworzona w Berlinie agencja Publicis Emil. Człon Emil w nazwie ma nawiązywać do Emila Jellinka, twórcy marki Mercedes. Agencją pokieruje Justin Billingsley, dyrektor operacyjny Publicis Communications oraz Maggie Lonergan odpowiedzialna za działania europejskie i Claire Molyneux, która będzie odpowiadać za pozostałe rynki.

Publicis Emil rozpocznie obsługę Mercedes-Benz od 1 lipca br. Do tego czasu zostanie skompletowany zespół tej agencji - zostanie utworzony z pracowników Publicis Communications, Publicis Media, Publicis Sapient i Publicis One.

Agencja ta będzie ściśle współpracować z berlińską agencją Antoni, która powstała po ostatnim przetargu reklamowym Daimlera w 2014 roku.

Publicis Emil będzie odpowiadać za obsługę marki na 37 światowych rynkach, poza Chinami i rynkiem amerykańskim. W USA Mercedes będzie kontynuować współpracę z agencją Merkley&Partners, a w Chinach - z BBDO.

Autor: bg

Wiecej informacji: Publicis, Mercedes-Benz, Publicis Emil

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia