WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Pięć agencji w przetargu reklamowym PKP Intercity, obsługi broni PZL

Publicis Consultants wygrała przetarg na obsługę public relations PKP Intercity

2018-01-17 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja Publicis Consultants (Grupa Publicis Lion) została wybrana przez PKP Intercity do obsługi w zakresie public relations. Będzie pracować dla przewoźnika przez dwa lata od momentu zawarcia umowy.

Publicis Consultants wygrała przetarg na obsługę public relations PKP Intercity

W listopadzie ub.r. PKP Intercity zaprosiło agencje do składania ofert na świadczenie usług public relations. Spółka nie podaje, ile i które agencje odpowiedziały na to zaproszenie.

Przewoźnik właśnie rozstrzygnął postępowanie, wybierając do współpracy agencję Publicis Consultants.

Będzie ona odpowiedzialna m.in. za opracowanie rocznej strategii komunikacji dla PKP Intercity, realizację krótko i długoterminowych działań public relations, działania media relations oraz kontakty z mediami. Zajmie się również szkoleniem członków zarządu spółki w zakresie wystąpień w mediach, a także audytem realizowanych działań media relations.

Obsługą PKP Intercity zajmie się działająca w strukturze Publicis Lion agencja Publicis Consultants. Dla przewoźnika będzie pracował trzyosobowy zespół konsultantów, którym pokieruje communication director Krzysztof Litwinek.

Umowa między PKP Intercity a Publicis Publicis Consultants ma zostać zawarta na dwa lata.

PKP Intercity jest aktualnie w trakcie wyboru domu mediowego oraz agencji reklamowej. W przetargu na obsługę mediową konkurują Arena Media, Zenith, Value Media i MullenLowe MediaHub. Z kolei o obsługę reklamową przewoźnika walczy pięć agencji, w tym m.in. pracująca wcześniej dla spółki agencja PZL.

Autor: bg

Wiecej informacji: Publicis Lion, PKP, Intercity

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia