SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,84 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Serial zyskał 70 tys. widzów

Jedenasty sezon serialu „Przyjaciółki” ogląda średnio 1,84 mln osób. W porównaniu do dziewiątej serii, nadawanej rok temu, produkcja zyskała 70 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Article

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że jedenastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 1 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,84 mln widzów. Przekłada się to na 12,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,10 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 1 marca br. Zgromadził on przed telewizorami 1,95 mln oglądających.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki dziewiątej edycji serialu, pokazywane wiosną ub.r., śledziło średnio 1,77 mln osób, co przekładało się na 12,12 proc. udziału w 4+ 12,83 proc. w 16-49 oraz 13,75 proc. w 16-59. Oznacza to, że produkcja zyskała 70 tys. widzów.

Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 20,29 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 15,92 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „The Good Doctor”; 3,88 proc.).

Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,84 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Serial zyskał 70 tys. widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wow
To jest fenomenalny wynik, brawo :)
6 8
odpowiedź
User
iksiński
To jest fenomenalny wynik

W pełni się zgadzam - jak na takie g... rzeczywiście fenomenalny!
11 11
odpowiedź
User
Hresz
Myślałem że bedzie lepiej
5 3
odpowiedź
User
Staszek
Po tylu latach nieprzerwanej emisji serial cały czas się trzyma.
8 4
odpowiedź
User
Michał
To jest fenomenalny wynik, brawo


To jest wynik OK, ale na pewno nie "fenomenalny".
4 2
odpowiedź
User
Tup
@iksiński

Ty chyba prawdziwego g.... nie widziałeś. Na tle tych "Trudnych spraw" i "Ukrytych prawd" ten serial jest perełką. W porównaniu z innymi obyczajówkami też nie wypada blado. Gdyby tak nie było, to nie miałby przez tyle lat tak wiernej i w miarę stałej widowni.
6 2
odpowiedź
User
b
To jest bardzo dobry serial,jeden z lepszych.
3 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing