WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Gorący temat

WP wytyka Magdalenie Ogórek „#ogórkizmy” w książce i honorarium z dotacji - Ogórek bronią publicyści „Sieci” i „Do Rzeczy”

0

Pomysłodawcy konceptu „Gang Świeżaków" razem z Talpa Network kupują udziały w Dffrnt Media

2018-01-12 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

TCC Global, międzynarodowa firma świadcząca usługi w zakresie marketingu lojalnościowego (pomysłodawca m.in. konceptu „Goodness Gang", w Polsce pod nazwą „Gang Świeżaków" w sieci Biedronka) wraz z Talpa Network (multimedialna spółka należąca do Johna de Mol, przedsiębiorcy oraz twórcy programów takich jak „Big Brother” i „The Voice”) zdecydowały się na zakup mniejszościowych udziałów w Dffrnt Media. Kwota transakcji nie została ujawniona.

 

Pomysłodawcy konceptu „Gang Świeżaków

Dffrnt Media powstało pod koniec 2016 r. w celu wykorzystywania treści i technologii do poprawy ludzkiego życia. Wspiera przedsiębiorców we wprowadzaniu cyfrowych innowacji oraz w procesie transformacji pozwalającej przygotować się do funkcjonowania przedsiębiorstwa w świecie przyszłości. Firma oferuje strategiczne rozwiązania w duchu tzw. „kultury makerów” opartej na konsumpcji danych.

Inwestycja Johna de Mol w Dffrnt Media jest oparta na strategicznym filarze Talpa Network 'media for equity’ dodatkowo wzmocnionym i uzupełnionym inwestycją w Fitchannel.com - internetową platformę oferującą spersonalizowany program ćwiczeń w domu.

Inwestycja ma na celu przekształcenie tradycyjnych modeli marketingowych poprzez połączenie cyfrowego kontentu, mediów, handlu detalicznego i programów lojalnościowych. TCC Global liczy na współpracę z Dffrnt Media w obszarze obejmującym treść, dane i technologie.

Inwestorzy przewidują pojawienie się na rynku coraz bardziej zaawansowanych, nowatorskich inicjatyw i wyspecjalizowanych platform technologicznych. Widzą także coraz silniejszą obecność mediów immersyjnych – wirtualnej rzeczywistości i rozszerzonej rzeczywistości, za sprawą których przedsiębiorcy na całym świecie mogą zwiększać sprzedaż i podnosić wartość swoich marek.

- Zmierzamy ku tzw. „platform economy”, w której o sukcesie przesądza umiejętność zdobycia autentycznego zainteresowania i zaangażowania naszych odbiorców. Jesteśmy niezwykle dumni, że zaledwie rok po powstaniu naszej spółki zdobyliśmy wsparcie dwóch międzynarodowych potentatów. Dzięki takim inwestorom mamy szansę stać się prawdziwie globalnym graczem. Otwierają się przed nami możliwości wejścia na nowe rynki, przyciągnięcia utalentowanych pracowników, stworzenia nowej cyfrowej własności intelektualnej i zapewnienia naszym klientom wsparcia przy transformacji cyfrowej na możliwie najwyższym poziomie - mówią założyciele Dffrnt Media.

Współpraca między firmami będzie wspierana przez Centrum Innowacji i Planowania Rozwoju - ośrodek będący nową inwestycją TCC Global, prowadzoną w Amsterdamie przez Juliana Rivasa Toro.

Autor: jd

Wiecej informacji: TCC Global, Talpa Network, Dffrnt Media

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia