SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Z miłości do sportu” - Polskie Radio rusza z kampanią, zachęcającą do słuchania relacji z Pjongczangu

Ruszyła kampania promocyjna Polskiego Radia, poświęcona zimowym igrzyskom olimpijskim Pjongczang 2018 na antenach publicznego nadawcy. Ma podkreślać wagę sportowych emocji, a towarzyszy jej hasło „Z miłości do sportu”. Wystartował też specjalny serwis internetowy poświęcony igrzyskom .

Article

Relacji ze sportowych aren Korei Południowej będzie można słuchać w Jedynce, Trójce, Czwórce oraz PR 24. Na portalu PolskieRadio.pl, w specjalnie z tej okazji przygotowanym serwisie Pjongczang2018.polskieradio.pl, znajdą się m.in. aktualne i najbardziej interesujące dla Polaków informacje ze wszystkich aren, wiadomości napływające z Korei, ciekawostki, galerie zdjęć, komentarze ekspertów, wywiady z zawodnikami i trenerami, eksperckie analizy oraz informacje o obiektach olimpijskich, gdzie toczyć się będzie walka o medale.

Polskie Radio jest jedyną radiofonią w Polsce, która posiada prawa do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Zapewnia to Polskiemu Radiu wyłączność w relacjach z obiektów olimpijskich oraz w wywiadach na terenie związanym z Igrzyskami. W kwietniu ub. roku umowę w tej sprawie podpisali przedstawiciele nadawcy i Discovery Communications.

Dzięki współpracy publicznego radia z PKOl słuchacze otrzymają m.in. możliwość bliskiego, kontaktu z najwybitniejszymi polskimi sportowcami, trenerami i ekspertami.  Umowę w tej sprawie strony odnowiły w styczniu br.

Akcja zachęcająca do słuchania relacji z Pjongczang na antenach Polskiego Radia, obejmuje spoty telewizyjne i grafiki prasowe, podkreślające wagę sportowych emocji dla publicznego nadawcy. W okresie od 9 do 25 lutego spot pokażą anteny TVP i Telewizji Polsat oraz Telewizja Republika. Działania obejmą także wybrane tytuły prasowe, w których ukaże się grafika „Z miłości do sportu”.

Kampanię przygotowała Agencja Promocji Polskiego Radia.                  

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Z miłości do sportu” - Polskie Radio rusza z kampanią, zachęcającą do słuchania relacji z Pjongczangu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Jestem zaskoczony ofertą Polskiego Radia. Wszystkie anteny żyją Igrzyskami. Plus ta kampania... Fajny, nowoczesny spot (spodziewałem się paździerza). Bardzo pozytywnie!
5 2
odpowiedź
User
Radiofan
A ja z przyjemnością słucham pana Krzysztofa Miklasa w Radiu WNET. Codziennie znakomita dziennikarska piguła o olimpiadzie.
3 2
odpowiedź
User
K.
Na okres IO 2018 Polskie Radio mogłoby uruchomić okazjonalne Radio Olimpiada w DAB+, wzorem Radia Choopin, czy Radio Gwiazdka 2-3 lata temu
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing