WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Reklamy piwa: liderem Grupa Żywiec, duży wzrost Carlsberga, w dół Kompania Piwowarska i Perła

Firma Perła - Browary Lubelskie szuka agencji do obsługi marki Perła

2018-02-14 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wystartował przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki piwa Perła. Właścicielem marki jest firma Perła - Browary Lubelskie.

Firma Perła - Browary Lubelskie szuka agencji do obsługi marki Perła

Informacje o trwającym postępowaniu potwierdził Maciej Ładwiński, dyrektor ds. marketingu firmy Perła - Browary Lubelskie. Marketer do czasu rozstrzygnięcia przetargu nie udziela na jego temat żadnych dodatkowych informacji.

Ostatnie duże działania marketingowe Perły prowadzone były w połowie 2015 roku pod hasłem „Warzymy piwo, nie bijemy piany”. W komunikacji brandu podkreślano związki z Lubelszczyzną. Za kampanię odpowiadały agencja Raymond i dom mediowy MediaOn.

 

 

Autor: jd

Wiecej informacji: Perła - Browary Lubelskie, Perła

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia