SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN24 na czele oglądalności stacji informacyjnych w 2017 roku, TVP Info zyskało najwięcej

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w 2017 roku było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła plasująca się na drugiej pozycji stacja TVP Info, a liderem wśród spadków była Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. youtube Article

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w 2017 roku należało do TVN24, którego udział wyniósł 4,27 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 12,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się o 17,48 proc. do 3,83 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,14 proc. udziału, po wzroście o 2,70 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,94 proc. Jego wynik względem 2016 roku zmalał o 3,09 proc.

Ostatnią lokatę zajęła Telewizja Republika, której udział zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 27,27 proc. do 0,08 proc.

Największy udział (4,77 proc.) wśród grup kanałów newsowych w ub.r. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notująca wzrost o 12,77 proc. Drugie miejsce zajęły kanały newsowe TVN, których udział zwiększył się o 11,51 proc. do 4,65 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,39 proc., po wzroście o 4,82 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,40 proc. udziału, do góry o 11,11 proc.), a trzeci był Polsat News (0,75 proc.; w dół o 6,25 proc.).

Największy wzrost w tym ujęciu - wynoszący 20 proc. do 0,30 proc. - zanotował TVN24 BiS. Liderem spadków również i tutaj była Telewizja Republika - było to 50 proc. do 0,03 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,69 proc. udziału, po wzroście o 6,32 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 na czele oglądalności stacji informacyjnych w 2017 roku, TVP Info zyskało najwięcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak tu ich lubić - lub za co...
Jaki jest sens istnienia od samego powstania strasznie nudnych i służących tylko do nadawania reklam stacji tematycznych Polsatu - wyglądają i prezentują się źle jak wszystko w całej telewizji Polsat... Zarazem w ich stacjach nie ma nic ważnego lub wartego zainteresowania - takie stacje dla swoich których nikt nie lubi, nie ogląda, i nigdy nie będą ważne na rynku telewizyjnym... Włączysz to na chwilę - i zaraz masz ochotę tylko przełączyć aby tego nigdy więcej nie oglądać - jak wszystkie marne i słabe stacje tematyczne Polsatu - 25 lat od momentu powstania i nic nie potrafią - tylko ogłupiać i puszczać same durnoty, oraz reklamy, reklamy, reklamy - taka jest ta głupia Grupa Polsat...
14 5
odpowiedź
User
Zdzichu
TVP Info to parodia kanału informacyjnego. Ludzie oglądają to chyba tylko dla beki. Po prostu rzygać się chce na to co te pseudodziennikarzyny tam odstawiają.
32 17
odpowiedź
User
ricky
Szkoda, że nie ma wykresu liniowego zasięgu miesiąc po miesiącu, jak rozkładały się oglądalności w miesiącach. Fajnie byłoby widać trendy. To chyba nawet ważniejsze niż roczna oglądalność.
6 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing