WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

1,4 mln widzów pierwszego odcinka „Wyspy przetrwania”

Udany debiut „W rytmie serca”. Pierwsze dwa odcinki serialu oglądało 2,4 mln widzów

2017-09-12 A A A KOMENTARZE: 35 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Pierwsze dwa odcinki nowego serialu Polsatu „W rytmie serca” oglądało średnio 2,41 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem w rynku, przegrywając z TVP1 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki

W niedzielę, 10 września br. o godz. 20.00 i 21.05 Polsat pokazał pierwsze dwa odcinki nowego serialu „W rytmie serca”.

Średnia widownia obu odcinków wyniosła 2,41 mln widzów. Przełożyło się to na 16,07 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Oba odcinki miały bardzo zbliżone wyniki oglądalności - w grupie 4+ minimalnie lepiej wypadł drugi z nich, a w grupie komercyjnej - pierwszy.

Przynajmniej przez 1 minutę pierwsze dwa odcinki obejrzało 6,17 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,54 mln).

Dla porównania, pokazywaną wiosną br. w tym pasmie drugą edycję widowiska „Kabaret na żywo” oglądało średnio 2,32 mln osób, co przełożyło się na 14,73 proc. udziału w 4+ (odpowiednio 942 tys. widzów i 14,85 proc. udziału w 16-49).

Polsat w czasie emisji serialu miał 15,33 proc. udziału, co dało mu pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła TVP1, pokazująca wówczas gł. serial „Dziewczyny ze Lwowa” i reality-show „Rolnik szuka żony”, co przełożyło się na 16,01 proc. udziału.

Trzeci był TVN („MasterChef” i film „Sherlock Holmes: Gra cieni”; 10,69 proc.). Dalej uplasowały się: TV Puls (6,15 proc.) i TVP2 (4,64 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat z udziałem na poziomie 14,67 proc. również był wiceliderem analizowanego pasma.

Portal Wirtualnemedia.pl dotarł również do uśrednionych widowni minutowych w grupie 4+. Analizując te wyniki czterech głównych stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat i TVN) wynika, że przez większość czasu emisji „W rytmie serca” liderem była Jedynka.

Serial Polsatu na wyraźne prowadzenie wśród tzw. „wielkiej czwórki” wyszedł dwukrotnie - w ostatnich minutach pierwszego i drugiego odcinka produkcji (w tym czasie TVP1 pokazywała reklamy).

13-odcinkowy serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety.

W rolach głównych wystąpią: Mateusz Damięcki, Barbara Kurdej-Szatan, Maria Dębska, Piotr Polk, Piotr Fronczewski, Małgorzata Foremniak i Dariusz Toczek, a producentem wykonawczym produkcji jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: W rytmie serca, Polsat

Komentarze (35) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia