WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Więcej reklam wody mineralnej w prasie i na outdoorze, mniej w telewizji. Liderem Żywiec Zdrój

Gorący temat

Julia Przyłębska zawiadomi prokuraturę o tekstach „Gazety Wyborczej” i „Faktu” zarzucających jej powiązania ze służbami

6

Nescafé z niestandardową kampanią na przejściach dla pieszych (wideo)

2015-08-26 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Koncern Nestle zrealizował w Berlinie niestandardową akcję promującą kawę Nescafé - przy przejściu dla pieszych postawiono specjalne automaty do kawy wyglądające jak przyciski uruchamiające zielone światło.

Nescafé z niestandardową kampanią na przejściach dla pieszych (wideo)

Akcja prowadzona pod hasłem „Nescafé’s Instant Connections” w ciągu jednego dnia spowodowała połączenie 600 osób. Umożliwiały to maszyny imitujące automaty do kawy. Zainstalowano w nich ukryte kamery wyglądające jak zwykłe przyciski. Na tych umieszczono ekrany pokazujące osoby znajdujące się po drugiej stronie przejścia dla pieszych i hasło „naciśnijcie razem”. Gdy przechodnie po dwóch stronach przejścia jednocześnie nacisnęli guzik, maszyna otwierała się i serwowała im kawę Nescafé.

Pokazujący akcję klip na Facebooku obejrzano już ponad milion razy, a na YouTube - ponad 85 tys.

Autor: bg

Wiecej informacji: Nescafé, Nestle, ambient marketing, kawa

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia