WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze, jej szefami pozostają Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz

Monika Wójcik na czele działu obsługi klienta w Kamikaze

2018-02-14 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Monika Wójcik po trzech latach pracy awansowała na stanowisko account directora w agencji Kamikaze. Ostatnio była senior account managerem.

Monika Wójcik Monika Wójcik

Wójcik zajmie się m.in. rozwojem zespołu obsługi klienta. Do tej pory obsługiwała największych klientów agencji, w tym m.in. L’Oreal Polska oraz Super-Pharm.

Przed dołączeniem do Kamikaze Monika Wójcik przez 2 lata pracowała jako senior account executive w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), dla takich klientów jak Sephora Polska, Coty, Lipton Ice Tea, Pepsi. Wcześniej przez 3 lata była specjalistką ds. PR w agencji 38PR.

Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

Autor: jd

Wiecej informacji: Monika Wójcik, Kamikaze

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia