WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Salon Reserved na Oxford Street w Londynie. "Chcemy być brandem globalnym”

Gorący temat

Krzysztof Skowroński dalej prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

0

Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito

2017-09-14 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma LPP w kampanii reklamowej promującej kolekcję marki odzieżowej Mohito na sezon jesień-zima 2017/2018 korzysta z wizerunku Brygidu „Bree” Naumowicz i Julity Formelli.

Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito

Najnowsza kampania autorstwa Sonii Szóstak prezentuje eleganckie, wieczorowe sylwetki sfotografowane na tle architektury miasta. W reklamach zwrócono uwagę na kobiece sukienki, błyszczące bluzki, płaszcze i lśniące dodatki. Bohaterkami kampanii na sezon jesienno-zimowy zostały Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella.

W kolekcji Mohito na sezon jesień-zima 2017/2018 dominują dwa mocne kolor: granat i fiolet, które pojawiają się zarówno w wersji total look jak i pojedynczych akcentów.

Część kolekcji Mohito jesień-zima 2017/2018 jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym www.mohito.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży stopniowo na przestrzeni kolejnych tygodni.

Autorką sesji zdjęciowej, którą zrealizowano na potrzeby kampanii jest Sonia Szóstak. Produkcją zajęli się Piotr Spodnik i Kamila Ławniczuk z AFphoto. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada dział marketingu marki Mohito.

Autor: bg

Wiecej informacji: Mohito, LPP, odzież

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia