SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży w I półroczu wśród pism męskich

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym półroczu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 39 092 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 15,59 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 7,14 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 26 945 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 18,64 proc. do 19 227 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 11,36 proc. do 18 370 egz.

Uśredniony wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w pierwszym półroczu br. poszedł w dół o 3,92 proc. do poziomu 22 226 egz.

W czerwcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Men’s Health”, wyniosła 32 967 egz., po spadku względem czerwca 2016 roku o 21,51 proc.

Podium uzupełniają: „Playboy” (26 255 egz.; w dół o 9,58 proc.) i „Logo” (18 649 egz.; spadek o 21,56 proc. - największy w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w I półroczu wśród pism męskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing