WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Barbara Schabowska nową szefową TVP Kultura. Zastąpiła Mateusza Matyszkowicza

Gorący temat

Rada Mediów Narodowych zajmie się zatrudnieniem dyrektorów TVP Bortkiewicza i Wolskiego. „Złamanie zasad etyki zawodowej”

0

Mateusz Matyszkowicz odpowiada za biuro programowe TVP. Docelowo zajmie się także TVP2 i TVP3

2017-09-14 A A A KOMENTARZE: 12 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Mateusz Matyszkowicz jako dyrektor i redaktor naczelny TVP1 przejął nadzór nad biurem programowym, które obecnie budowane jest od nowa. Docelowo będzie on nadzorował także program Dwójki i TVP3 - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Mateusz Matyszkowicz, fot. tvp Mateusz Matyszkowicz, fot. tvp

Według ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl, decyzja o przekazaniu Mateuszowi Matyszkowiczowi nadzoru nad biurem programowym zapadła w tym tygodniu. Zbiegło się to z oficjalną nominacją Matyszkowicza na szefa TVP1 - od sierpnia sprawował tę funkcję jako p.o. dyrektora i redaktora naczelnego.

Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Mateusz Matyszkowicz jest odpowiedzialny za biuro koordynacji programowej TVP, na razie w randze szefa anteny głównej, a nie dyrektora programowego.

Docelowo biuro programowe TVP ma centralnie nadzorować cały program Dwójki, pasm wspólnych TVP3 oraz innych kanałów tematycznych.

Z Mateuszem Matyszkowiczem w środę nie udało nam się skontaktować.

O tym, że Matyszkowicz jest typowany na szefa biura koordynacji programowej portal Wirtualnemedia.pl informował już w lipcu br. Już wtedy informowaliśmy, że zajmie się on przetransformowaniem tej jednostki, a docelowo ma być odpowiedzialny za cały program w Telewizji Polskiej. Celem szykowanych zmian są przede wszystkim oszczędności.

Nadawca publiczny rozważa cały czas - jak nieoficjalnie dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl - całkowitą rezygnację ze stanowisk dyrektorów anten. Choć ostatnio nowym dyrektorem TVP Kultura została Barbara Schabowska.

W 2016 roku TVP zanotowała 872 mln zł wpływów z reklam (o 5,4 proc. mniej niż rok wcześniej) i 365,5 mln zł z abonamentu radiowo-telewizyjnego (o 9,6 proc. mniej niż w 2015 roku). W minionym roku TVP zanotowała 180 mln zł straty. Z kolei udział Grupy TVP w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2016 roku wyniósł 29,38 proc.

Autor: łb

Wiecej informacji: Mateusz Matyszkowicz, TVP1, TVP2, TVP3, biuro koordynacji programowej

Komentarze (12) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia