WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Bauer wydaje miesięcznik „Poradnik 50+” dla dojrzałych kobiet przywiązanych do tradycyjnych wartości

Marta Gądek szefem działu reklamy pism luksusowych i poradnikowych Wydawnictwa Bauer. Odchodzi Agnieszka Gronowska

2017-08-29 A A A KOMENTARZE: 8 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer od września br. zmienia strukturę - powstanie dział reklamy pism luksusowych i poradnikowych, na których czele stanie Marta Gądek. Z firmą żegna się dotychczasowa dyrektor reklamy pism kobiecych premium - Agnieszka Gronowska.

Marta Gądek Marta Gądek

- Zaproponowaliśmy Agnieszce inne stanowisko w strukturach wydawnictwa, ale nie skorzystała z propozycji - mówi dla Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor public relations wydawnictwa.

Gronowska objęła szefowanie segmentem pism kobiecych premium w kwietniu ub. roku. Miała koncentrować się na sprzedaży powierzchni reklamowej w magazynach „Kobieta i Życie”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Tina” oraz „Naj”. Wcześniej Gronowska pracowała jako dyrektor reklamy pism kobiecych.

- Utrata stanowiska bierze się z połączenia działu pism poradnikowych oraz pism młodzieżowych z działem reklamy pism luksusowych. Na czele nowego zespołu reklamy staje Marta Gądek. Chcemy wzmocnić jakościową ofertę reklamową dla klientów, wykorzystując współpracę silnych, wizerunkowych marek kobiecych - przekonuje Maciej Brzozowski.

Marta Gądek wcześniej pracowała w Agorze, m.in. jako kierownik sprzedaży “Wysokich Obcasów” i strategic industry manager.

Wydawnictwo od przyszłego miesiąca zmienia też dział oferty specjalnej. Teraz składał się będzie z trzech teamów sprzedażowych: przygotowującego oferty 360 stopniu teamu Solutions, z działu online z mocno podkreśloną blogosferą (realizującego specjalne akcje dla serwisu Durszlak.pl), oraz z działu sprzedaży zasięgowo-wizerunkowej prasy magazynowej. Wszystkie te zespoły pracowały dotychczas oddzielnie, obecnie mają koncentrować się na wspólnym kreowaniu ofert dla klientów.

Wydawnictwo Bauer obecnie wydaje 38 magazynów w segmentach: pism luksusowych, miesięczników poradniczych, dwutygodników oraz tygodników poradniczych i poradniczo-rozrywkowych,  magazynów popularno-naukowych, komputerowych, telewizyjnych, motoryzacyjnych i młodzieżowych.

Autor: jk

Wiecej informacji: Marta Gądek, dział reklamy pism luksusowych i poradnikowych Wydawnictwa Bauer, Agnieszka Gronowska, Wydawnictwo Bauer

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia