SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Marcin Pilarski: z Travelport do zarządu Payback Polska

Z początkiem lutego Marcin Pilarski objął funkcje chief commercial officera i członka zarządu w firmie Payback Polska zarządzającej programem lokalnościowym Payback. Poprzednio był wiceprezesem spółki Travelport.

Article

Jako chief commercial officer Marcin Pilarski będzie odpowiadał w Payback Polska za realizację strategii sprzedaży w kluczowych dla programu segmentach rynku, a także za rozwój biznesu zgodnie ze strategią wzrostu przychodów.

- W 2018 roku planujemy pozyskać 3 miliony nowych użytkowników programu Payback, co stawia przed nami szereg nowych możliwości. Z Marcinem na pokładzie chcemy przyśpieszyć rozwój Programu i poszerzyć bazę aktywnych użytkowników kart Payback - uzasadnia Michał Pieprzny, CEO w Payback Polska. - Wierzę, że razem będziemy osiągać świetne wyniki na rynku o ogromnym potencjale rozwoju w obszarze angażowania klientów. Zamierzam kontynuować dostarczanie wyjątkowej wartości zarówno partnerom Programu z różnorodnych branż, jak również wielomilionowej i wciąż rosnącej grupie jego użytkowników w całym kraju - zapowiada Marcin Pilarski.

Poprzednio Pilarski był związany z firmą Travelport, w której przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję wiceprezesa ds. globalnego produktu i marketingu w linii biznesowej Agency Commerce. Odpowiadał za tworzenie produktów, rozwiązań i usług dostępnych na 170 rynkach dla 68 tys.klientów Travelport, koncentrując się przede wszystkim na: platformie rezerwacyjnej Smartpoint, aplikacji poprawiającej efektywność pracy Agency Effectiveness, aplikacji mobilnej oraz wykorzystywaniu danych analitycznych.

Wcześniej był w Travelport dyrektorem zarządzającym na Europę Wschodnią, odpowiadał za działania w 25 krajach, m.in. Rosji i Polsce.

Marcin Pilarski jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Pilarski: z Travelport do zarządu Payback Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing