WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

NaZdrowie - nowy format wideo Gazeta.pl o medycznych mitach. „Szybka, teledyskowa forma”

Gorący temat

„Cicha noc” Piotra Domalewskiego zdobyła Złote Lwy na 42. FPFF w Gdyni

1

Make Life Harder w show „Make Poland Great Again” na Gazeta.pl. „Chcemy trafić do widzów ‘Ucha prezesa’”

2017-09-01 A A A KOMENTARZE: 32 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Gazeta.pl wraz z duetem autorskim Make Life Harder przygotowuje nowy program wideo „Make Poland Great Again”, który jest utrzymany w stylistyce night-show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy zadowoleni, jeśli będziemy porównywani do „Ucha Prezesa’ - mówi nam Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.

Make Life Harder w show „Make Poland Great Again” na Gazeta.pl. „Chcemy trafić do widzów ‘Ucha prezesa’”

Premierowy sezon „Make Poland Great Again” liczy 8 odcinków, pierwszy pojawi się w poniedziałek, 4 września. Trwające 12-15 minut odcinki będą udostępniane w poniedziałki, o godz. 18.00 na stronie głównej Gazeta.pl. Program oraz jego fragmenty będą też publikowane w kanałach Gazeta.pl w mediach społecznościowych - na YouTube, Facebooku i Twitterze - oraz na stronie Mpga.Gazeta.pl.

Program realizowany jest w formie zbliżonej do telewizyjnego night-show, w którym prowadzący siedzą za biurkiem, a w nagraniu na żywo uczestniczy publiczność. Scenariusze na kolejne odcinki powstają wewnątrz zespołu Make Life Harder, przy wsparciu ekipy Gazeta.pl. - Pomysły są inspirowane codziennymi wydarzeniami, informacjami z mediów oraz rozmowami. Tematyka „Make Poland Great Again” będzie nawiązywać tak mocno jak tylko to będzie możliwe do ostatnich, aktualnych wydarzeń i tematów ważnych dla ludzi - mówi nam Paweł Stremski. - To dla nas duża i ważna produkcja. Teksty są wielokrotnie redagowane i dopieszczane przed dopuszczeniem do etapu produkcji - dodaje.

Paweł Stremski mówi, że w politycznej i medialnej rzeczywistości dzieje się tyle, iż twórcy musieli poszukać nowego sposobu, by o tym opowiadać: - Ciekawie, w nowej formie, zabawnie i dla internetowej publiki. Wiemy, jaką popularnością cieszą się zagraniczne formaty typu „Last Week Tonight with John Oliver” lub „Colbert Report”. W polskich mediach brakowało nam tego typu show - prawdziwego, z charakterem, i jednocześnie popularniejszego niż niszowe produkcje. Panowie z zespołu Make Life Harder i ich poczucie humoru idealnie pasowali do tej układanki. Dlatego zaproponowaliśmy im współpracę i wspólnie postanowiliśmy zrobić program, który jest cykliczny, wygląda poważnie i podsumowuje to, co dzieje się w Polsce - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Czy tworząc swój format Gazeta.pl chce odcinać kupony od popularności innego satyrycznego serialu „Ucho prezesa”? - To fenomenalny sukces. Jesteśmy fanami tego serialu. Chcemy, żeby „Make Poland Great Again” trafiło do podobnego odbiorcy i żeby także wywoływało uśmiech i czasem dawało do myślenia. Oba formaty są jednak od siebie bardzo różne. Jeśli format „Make Poland Great Again” będzie porównywany z „Uchem prezesa”, będziemy bardzo zadowoleni - dodaje Paweł Stremski.

Make Life Harder to Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn - popularny blogerski duet, który od kilku lat satyrycznie komentuje polską rzeczywistość. Mają niemal 250 tys. fanów na Facebooku; wydali także dwie książki. - Jeszcze wczoraj śmialiśmy się z szafiarek i pisaliśmy teksty o tym, jak jeść banana. Komentowanie polskiej polityki wydaje nam się naturalną kontynuacją naszej dotychczasowej kariery - mówi Rafał Żabiński.

Jak się dowiadujemy, szefostwo portalu Gazeta.pl planuje na razie jeden, jesienny sezon show. Decyzje o ewentualnych kolejnych sezonach będą podejmowane po zakończeniu pierwszego.

Startowi programu będzie towarzyszyła kampania w internetowych serwisach Agory (m.in. Gazeta.pl, Sport.pl, Plotek.pl, Logo24, Avanti24), w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w sieci kin Helios, w stacjach radiowych (Radio TOK FM, Rock Radio), w telewizji Metro oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe przygotował dział marketingu Gazeta.pl.

W czerwcu br. portal Gazeta.pl notował 8,8 mln użytkowników, mając 301,1 mln odsłon. Internauta spędzał na tym portalu średnio 47:56 min.

Autor: Jacek Kowalski

Wiecej informacji: Gazeta.pl, Make Life Harder, Paweł Stremski, wideo w internecie, Rafał Żabiński, Jakobe Mansztajn

Komentarze (32) Dodaj komentarz

  1. UWAGA!
    Zapamiętajcie teń dzień!
    Łatwo zapamiętać, bo jest to pierwszy dzień września!
    To jest mój ostatni, naprawdę ostatni wpis na tym forum! Odchodzę stąd i więcej już moich wpisów nie będzie, pod żadnym nickiem! Słowo honoru!
    Odchodzę, ponieważ mam dość! Zbyt dużo jest lewaków w komentarzach! Lewacy bez przerwy mnie tutaj wyśmiewają, wyszydzają, obrażają, pomawiają, podszywają się pode mnie, przypisują mi jakąś hurtownię, której nie mam... Niejeden człowiek na moim miejscu załamałby się już dawno! Ja i tak wytrzymywałem to wszystko zaskakująco długo (trwałem tu nieprzerwanie od marca 2016 roku), ale nawet taki twardziel jak ja może się kiedyś załamać. Nie wytrzymuję już psychicznie i nerwowo takiego zalewu lewactwa w komentarzach, dlatego odchodzę z tego forum już naprawdę na zawsze!
    Od dzisiaj zaczynam nową działalność konserwatywną (szczegółów nie ujawniam, bo nic wam do tego), która będzie dla mnie spokojniejsza i przyjemniejsza. Wolę bardziej się poświęcić swojej nowej działalności, zamiast tracić bez sensu mnóstwo cennego czasu na jałową walkę z denerwującym lewactwem w komentarzach.
    Poza tym nareszcie sobie uświadomiłem, że wcale nie muszę bronić Telewizji Polskiej i Polskiego Radia przed niesprawiedliwymi lewackimi atakami na tym forum. Media publiczne teraz są nastawione na propagowanie konserwatywnych wartości, a konserwatywne wartości są niezłomne, doskonale obronią się same. Nie jest im potrzebna moja obrona. Niech lewacy piszą co tylko chcą na temat TVP i PR - to i tak nie będzie miało żadnego znaczenia, bo lewacy są poza jakimkolwiek wpływem na cokolwiek w Polsce i to się już nigdy nie zmieni. Mieszkam w konserwatywnym, katolickim i patriotycznym kraju z konserwatywnymi mediami publicznymi i to jest wspaniałe. Po co więc mam sobie zawracać głowę tutejszymi komentarzami lewaków?
    To jest naprawdę finał. Pierwszy dzień września i tak się zupełnie przypadkiem złożyło, że ostatni mój wpis na tym forum. Tym razem nie kłamię - to jest naprawdę definitywny koniec. Możecie wierzyć lub nie, ale sami zobaczycie i przekonacie się, że ani jutro, ani za tydzień, ani za miesiąc już tu nie wrócę.

    I to by było na tyle w temacie.
    1 września 2017 roku, godzina 06:48 - to był wpis naprawdę ostatni.
    ŻEGNAM WSZYSTKICH!

    PS. Jeśli będą się tu jeszcze pojawiać wpisy sygnowane moim nickiem, proszę pamiętać, że to już nie są moje wpisy, tylko wpisy podszywaczy. A na podszywaczy nie mam żadnego wpływu. Ja się niniejszym wpisem pożegnałem i moich wpisów już tu nie będzie.

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia