SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Lidl będzie sprzedawał wino przez internet w systemie click & collect

Sieć hipermarketów Lidl zapowiedziała sprzedaż win za pośrednictwem internetu. Oferta będzie dostępna w systemie click & collect pozwalającym klientom na wybranie konkretnego wina w sieci, a następnie jego odbiór w sklepie stacjonarnym.

Article

Według zapowiedzi Lidla oferta win ma się pojawić od 3 listopada br. na dedykowanej stronie internetowej winnicalidla.pl. Na platformie ma się naleźć szeroki wybór gatunków wina dobierany przez sprzedawcę w konsultacji z zawodowymi sommelierami i ekspertami branży winiarskiej.

Lidl zamierza sprzedawać online wino w systemie click & collect. Oznacza to, że po wejściu na wspomnianą stronę, rejestracji i wyborze konkretnego wina użytkownik będzie mógł wskazać dowolny stacjonarny sklep sieci Lidl, w którym odbierze zamówienie i zapłaci za towar.

- Nieustannie zmieniamy się i rozwijamy dla naszych klientów. Oprócz dostarczania wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych, niskich cenach, dążymy do wypełniania naszej kulinarnej misji edukacyjnej. Po platformie kuchnialidla.pl i szeregu innowacyjnych promocji oraz konceptów przyszedł czas zrobić krok naprzód – zdecydowaliśmy się zaproponować naszym klientom nowoczesny system rezerwacji wina: winnicalidla.pl - mówi Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

- Dzięki tej platformie będziemy w stanie zaoferować wina w niespotykanym wyborze, będziemy bardzo elastyczni, najbardziej ze wszystkich sieci handlowych - dodaje.

W doborze i ocenie win na platformę winnicalidla.pl oraz tworzeniu specjalistycznych treści uczestniczyli eksperci z branży: Michał Jancik - Mistrz Polski Sommelierów z 2000 roku, wykładowca sensoryki na kierunku Enologia, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz sommelier współpracujący z Lidl Polska od 2009 roku. Drugim z ekspertów jest Richard Bampfield - posiadający tytuł Master of Wine, świadczący o najwyższych standardach profesjonalnej wiedzy, przyznawany przez The Institute of Masters of Wine.

Lidl na razie nie potwierdza czy wprowadzenie internetowej sprzedaży win ma być zapowiedzią uruchomienia w Polsce internetowego sklepu obejmującego pełen asortyment towarów. Wcześniej jednak sieć zarejestrowała w naszym kraju adres lidl-sklep.pl, prowadzi też internetową sprzedaż w kilku krajach poza Polską, m.in. w Niemczech, Holandii i Czechach.

Lidl ma obecnie w naszym kraju ponad 600 sklepów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl będzie sprzedawał wino przez internet w systemie click & collect

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
privat
Lidl pokazał swoją antypolską postawę - omijam szerokim łukiem...
1 11
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing