WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Lidl przeprosił internautów urażonych usunięciem krzyża z opakowań marki Eridanous

Gorący temat

Rada Mediów Narodowych zajmie się zatrudnieniem dyrektorów TVP Bortkiewicza i Wolskiego. „Złamanie zasad etyki zawodowej”

0

Lidl oferuje podróże po Polsce i za granicę: katalogi w sklepach, sprzedaż telefoniczna i przez internet

2017-09-12 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Lidl Polska rozpoczyna we współpracy z biurami podróży sprzedaż wyjazdów turystycznych w kraju i za granicę. Oferta będzie prezentowana w katalogach zmieniających się co dwa tygodnie, podróże będzie można kupować telefonicznie i przez internet. - Pokazujemy naszym klientom od dawna, jak wygląda kuchnia świata, teraz chcemy pokazać, jak świat wygląda od kuchni - zapowiada Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Lidl oferuje podróże po Polsce i za granicę: katalogi w sklepach, sprzedaż telefoniczna i przez internet

Oferta turystyczna Lidla obejmuje zarówno dłuższe podróże poza Europę (m.in. na Seszele, Malediwy, Kilimandżaro), jak też podróże po Europie i wyjazdy do różnych ośrodków w Polsce. Najdroższe podróże będą kosztowały ponad 10 tys. zł, a najtańsze - poniżej 500 zł (w pierwszym katalogu znajdzie się weekend w Hotelu Belweder w Zakopanem za 309 zł).

Lidl Polska oferuje te wyjazdy jako multiagent turystyczny, we współpracy z grupą polskich biur podróży, które jako organizatorzy odpowiadają za realizację samych wyjazdów. W ofercie będą zarówno wyjazdy z katalogów tych biur, jak też podróże przygotowane na wyłączność dla marki Lidl Podróże.

Wszystkie wyjazdy będą prezentowane w katalogach dostępnych w sklepach Lidl (pierwszy zostanie wprowadzony we wtorek). Nowe katalogi będą pojawiać się co dwa tygodnie, a przedstawiane w nich podróże będzie można kupować przez cztery tygodnie. Ma to pozwolić Lidlowi szybko reagować na różnego rodzaju zmiany i utrzymywać niezmienne ceny podróży z poszczególnych katalogów.

W sklepach będą dystrybuowane katalogi, natomiast podróże będzie można wykupywać telefonicznie oraz w serwisie Lidl-podroze.pl. W przypadku problemów będzie można kontaktować się zarówno z biurem podróży, jak i Lidlem.

- Pokazujemy naszym klientom od dawna, jak wygląda kuchnia świata, teraz chcemy pokazać, jak świat wygląda od kuchni. Chcemy nasze doświadczenie w przygotowywaniu oferty i wyszukiwaniu najlepszych towarów przenieść na obszar podróży. Chciałbym podkreślić, że naszym celem jest także wzmocnienie turystyki regionalnej w Polsce poprzez popularyzację regionów, ośrodków i obiektów turystycznych, a także lokalnej kuchni, tradycji oraz folkloru. W każdym z państw, w którym Lidl wprowadził do sprzedaży usługi turystyczne, wzrastało znaczenie turystyki regionalnej - opisuje Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Lidl oferuje już podróże w siedmiu innych krajach europejskich, najdłużej - od 10 lat - w Niemczech, gdzie działa obecnie nie tylko jako agent turystyczny, lecz także jako biuro podróży.

Polską ofertą kieruje Adam Dudziński, który z branżą turystyczną jest związany od ponad 10 lat, wcześniej pracował m.in. jako szef sprzedaży w Polsce czeskiego biura podróży Fischer i product manager w Eurotours International, który jest austriackim liderem turystyki przyjazdowej.

Zespół zarządzany przez Dudzińskiego nad polską ofertą turystyczną Lidla zaczął pracować rok temu. Jej wyróżnikami, oprócz wyjazdów dostępnych na wyłączność, ma być dużo podróży krajowych i wyjazdów o charakterze bardziej aktywnym niż wypoczynkowym. - Chcemy sprzedawać także turystykę aktywną, różnego rodzaju eventy, warsztaty, kursy gotowania. Polska turystyka jest oparta na hasłach: piasek, słońce, plaża, my natomiast chcemy pójść również w kierunku zdobywania nowych doświadczeń i samodoskonalenia się - stwierdza Adam Dudziński.

Według danych GUS-u Polacy odbywają rocznie ok. 17 mln podróży, z czego tylko 10 proc. wykupionych w biurach podróży, a aż 70 proc. na własną rękę (nie licząc wyjazdów do rodziny). - To jest ta grupa, którą chcemy przekonać do naszej marki - podkreśla Dudziński.

 

Nową ofertę będzie wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Teraz Lidl sprzedaje podróże”, oparta na ujęciach różnych osób bawiących się świetnie na wakacjach. Działania będą realizowane m.in. w telewizji, internecie, na outdoorze i w samych sklepach Lidl.

Za obsługę marketingową firmy odpowiadają agencja GPD (kreacja i produkcja reklam), dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów) oraz agencja 24/7 Communication (działania PR).

Autor: tw

Wiecej informacji: Lidl, podróże, turystyka, biuro podróży

Komentarze (7) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia