WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Linkleaders rozszerza obsługę Capgemini i Fujitsu

Laura Sabella i Karolina Kowner: z Deloitte Digital do Linkleaders

2018-02-14 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Laura Sabella jako copywriter, a Karolina Kownej jako ekspert digital dołączyły do zespołu agencji Linkleaders wzmacniając jej kompetencje employer brandingowe. Obie ostatnio pracowały w Deloitte Digital.

Od lewej: Karolina Kowner i Laura Sabella Od lewej: Karolina Kowner i Laura Sabella

- Już ponad 30 proc. naszego biznesu to employer branding i marketing rekrutacji. Kontent jest w tych projektach najważniejszy. Będziemy teraz bardzo mocno pracować nad jego jakością, narzędziami i analityką. Pozyskaliśmy dla tych celów bardzo utalentowany zespół, z doświadczeniem w marketingu, reklamie i nowych mediach - komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Karolina Kowner pracę w reklamie zaczęła w 2014 roku, gdy podjęła współpracę z agencją FaceAddicted przy obsłudze takich marek jak: Seat Polska, Łowicz i Kompania Piwowarska. W roku 2016 przeszła do Deloitte Digital, gdzie na stanowisku social media executive prowadziła media społecznościowe m.in.: dla Mazda Polska, Pepsico Polska oraz Łomża (Van Pur). Przez trzy lata pracy uzyskała szerokie doświadczenie w obrębie prowadzenia komunikacji na profilach społecznościowych, kampanii reklamowych, wdrażania strategii marketingowych oraz obsługi klienta.

Laura Sabella w reklamie i mediach pracuje od 2012 roku. Swoją karierę rozpoczęła we włoskim oddziale agencji reklamowej DDB. Doświadczenie w social media pogłębiła dzięki współpracy z włosko-amerykańskim startupem technologicznym. W ostatnim roku powróciła do Polski, zasilając szeregi Deloitte Digital jako copywriter. Jej głównymi klientami byli: 7up, Estee Lauder, M A C, Smashbox, Clinique, Mazda, Origins, Pizza Hut.

Przypomnijmy, że pod koniec ub.r. agencja Deloitte Digital poinformowała o zmianie strategii i rezygnacji z usług w zakresie reklamy ATL. Doszło do zwolnień grupowych w agencji - pracę straciło ok. 30 osób. Obsługę klientów tej agencji w zakresie ATL przejęła agencja FCB Bridge2Fun.

Autor: bg

Wiecej informacji: Laura Sabella, Karolina Kowner, Linkleaders

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia