WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Chigo Design zmienia nazwę, identyfikację i rozszerza kompetencje

Gorący temat

Freedom House: zmalała wolność w Polsce, publiczne media oczerniają opozycję

0

Koszalin ma nowe logo i hasło „Centrum Pomorza” od Rio Creativo

2018-01-11 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Władze Koszalina wprowadziły, po raz pierwszy od dziewięciu lat, nowe logo i nowy system identyfikacji wizualnej. Ich autorami jest agencja Rio Creative. Projekt kosztował 55 tys. zł.

Koszalin ma nowe logo i hasło „Centrum Pomorza” od Rio Creativo

Prace nad nowym planem identyfikacji wizualnej miasta trwały od 2016 roku. Zajmował się nim Zespół ds. Budowy Programu Promocji Miasta Koszalin, w którego składzie było 27 osób. Wśród nich urzędnicy, przedstawiciele uczelni wyższych, stowarzyszeń, lokalni eksperci.

W wyniku tych prac stwierdzono, że dotychczasowe hasło, którym promowało się miasto -  „Koszalin - Pełnia Życia” jest zbyt ogólne i wymaga rebrandingu, zwłaszcza w kontekście rozwoju miasta i nowych inwestycji. Zmieniono je na „Koszalin - Centrum Pomorza”. Nowe hasło ma promować zasoby Koszalina, który skupia potencjał regionu a także precyzyjnie pozycjonować miasto.

Nowa identyfikacja wizualna miasta ma z kolei wyrażać jego tożsamość jako miasta młodego duchem, dynamicznego, kreatywnego - przyciągającego talenty, twórczego, otwartego, dynamicznego oraz pragmatycznie podchodzącego do inwestycji i innowacji.

Jej punktem wyjścia stał się nowoczesny znak w zdecydowanych barwach, które nawiązują do herbu Koszalina. W znaku wyraźnie widoczne mają być dwa elementy wyróżniające Koszalin: „centralność” i „pomorskość”.

System identyfikacji wizualnej miasta wykorzystuje dynamiczne elementy logo, a sam kształt znaku również delikatnie nawiązuje do herbowej tarczy. Jego nieodłącznym elementem mają być elementy bezpośrednio wywodzące się z nowego znaku - kolorowe, zaokrąglone linie i ikonografia utrzymana w tej samej stylistyce. Wykorzystano je przygotowując nowe wizytówki, papiery firmowe czy gadżety, a także plakaty i inne elementy graficzne.

Nowy system identyfikacji wizualnej wykonała firma RIO Creativo ze Słupska. Kosztował 55 tys. zł.

Autor: bg

Wiecej informacji: Koszalin, rebranding, logotyp

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia