WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Twój Styl” najchętniej kupowany w I półroczu. „Zwierciadło” w czołówce miesięczników luksusowych i shoppingowych

Gorący temat

TVP1 pokaże animację „Niezwyciężeni” o walce Polaków o wolność w latach 1939-1989 (wideo)

0

„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I półroczu, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej

2017-09-12 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W pierwszym półroczu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazł się „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I półroczu, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 357 015 egz. Względem analogicznego okresu 2016 roku zwiększyła się ona o 5,36 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 271 573 egz., po spadku o 6,71 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,09 proc. do 238 410 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 17,04 proc. do 172 623 egz.

W czerwcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Kobiety i Życia”, wyniosła 310 862 egz., po wzroście względem czerwca 2016 roku o 1,56 proc.

Podium uzupełniają: „Świat Kobiety” (228 220 egz.; w dół o 17,69 proc. - największy spadek w zestawieniu) i „Dobre Rady” (201 674 egz.; - 14,62 proc.).

Najwięcej w tym ujęciu zyskała „Cała Ty” (Phoenix Press; 99 304 egz.; do góry o 5,96 proc).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Kobieta i Życie, Claudia, miesięcznik poradnikowy, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia