SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kantar Healthcare i PEX PharmaSequence będą wspólnie doradzać branży farmaceutycznej

Kantar Healthcare, komórka należąca do firmy Kantar oraz PEX PharmaSequence, firma doradczo-badawcza działająca na rynku farmaceutycznym podpisały umowę o współpracy. Będą wspólnie doradzać firmom farmaceutycznym, także w zakresie marketingu.

Dorota Cudna-Sławińska Article

Jako podano w komunikacie, połączenie sił obu firm na rynku farmaceutycznym daje możliwość wykorzystania sprawdzonych na świecie narzędzi badawczych Kantara, dostępu do niemal 2 mln polskich konsumentów rocznie oraz dogłębnej znajomości polskiego sektora farmaceutycznego i obowiązującego na nim norm prawnych.

- Od teraz działające w Polsce firmy farmaceutyczne mogą skorzystać z bezprecedensowego połączenia dogłębnej znajomości rynku farmaceutycznego, sprawdzonych w świecie narzędzi badawczych i najskuteczniejszych mechanizmów dotarcia do konsumenta, pacjenta i lekarza - opisuje Dorota Cudna-Sławińska, dyrektor zarządzający Kantar Healthcare.

Jednym z obszarów doradztwa będzie też komunikacja marketingowa firm farmaceutycznych. W obszarze komunikacji do konsumentów, lekarzy i farmaceutów, Kantar Healthcare współpracuje z agencją Oglivy&Mather. Te obie firmy opracowały narzędzie Insight Doc, które ułatwia marketerom szczegółową analizę potrzeb danej grupy docelowej i zdiagnozowanie prawdziwych barier, które są weryfikowane w trakcie analizy etnograficznej.

Kantar Healthcare we współpracy z PEX PharmaSequence doradzają m.in. jak tworzyć skuteczną komunikację, pomagają dobrać metody i narzędzia pozwalające w sposób obiektywny zmierzyć efektywność prowadzonych działań promocyjnych oraz umożliwiające określenie ich wpływu na zachowania odbiorców promocji, zarówno lekarzy, jak i farmaceutów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kantar Healthcare i PEX PharmaSequence będą wspólnie doradzać branży farmaceutycznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing