WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

TVP przenosi „Sondę 2” na niedzielne poranki. W przyszłości program może znów trafić do prime-time

Kamil Stoch, Piotr Żyła, Maciej Kot i Dawid Kubacki z Tomaszem Rożkiem reklamują Lotos Dynamic Diesel (wideo)

2018-01-04 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W nowym spocie firmy Lotos pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd” razem z dziennikarzem Tomaszem Rożkiem występują skoczkowie narciarscy Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Bridge2Fun, Tank Production, Televisor i Carat.

Kamil Stoch, Piotr Żyła, Maciej Kot i Dawid Kubacki z Tomaszem Rożkiem reklamują Lotos Dynamic Diesel (wideo)

Kampania, w której występują Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła, reklamuje olej napędowy premium Lotos Dynamic Diesel. Reklamy podkreślają, że jest on produkowany na bazie oleju napędowego arktycznego IZ-40, który nie zawiera biokomponentów, zapewnia dłuższą żywotność silnika pracującego w warunkach zimowych i pozwala na jego bezawaryjne działanie przy mrozach sięgających -32 stopni.

- Pokazujemy w kampanii reklamowej paliw zimowych czołowych skoczków naszej kadry; to wybór całkowicie naturalny: jest zima, skaczą Polacy, tankujemy paliwa arktyczne na Lotosie. Grupa Lotos jest sponsorem polskich skoków narciarskich od dobrych kilkunastu lat i przez ten czas zauważamy wiele podobieństw między przygotowaniem skoczków do sezonu i naszą działalnością; podstawowa prawda brzmi: więcej przygotowań = lepszy sezon - komentuje Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.

 

Jest to kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”, w ramach której Tomasz Rożek dziennikarz naukowy znany m.in. z programu „Sonda 2”, reklamuje Lotos razem ze sportowcami sponsorowanymi przez tę firmę. Jesienią ub.r. emitowano spoty z Agnieszką Radwańską i Kajetanem Kajetanowiczem, a także z piłkarzami reprezentacji Polski. Natomiast niedawno Rożek z Kubą Błaszczykowskim reklamowali promocję „Podwajany tankowanie”.

Nowa kampania Lotosu obejmuje telewizję, internet oraz radio. Kreacją zajęła się agencja FCB Bridge2Fun, która tym samym rozpoczyna obsługę paliwowej spółki (poprzednio pracowała dla niej Havas Warsaw).

Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank Production, a postprodukcją - studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Autor: tw

Wiecej informacji: Lotos, Tomasz Rożek, Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch, Piotr Żyła

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia