WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Miesięcznik „Vita” znika z rynku po 19 latach. „Dostosowywanie oferty wydawniczej do potrzeb rynku”

Gorący temat

WP wytyka Magdalenie Ogórek „#ogórkizmy” w książce i honorarium z dotacji - Ogórek bronią publicyści „Sieci” i „Do Rzeczy”

0

Iwona Konopka szefową biura reklamy platformy poradnikowej Edipresse Polska, odchodzi Edyta Kordowska

2017-05-11 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Po 16 latach pracy w Edipresse Polska pożegnała się z nim Edyta Kordowska dyrektor biura reklamy platformy poradnikowej tego wydawnictwa. Na stanowisku zastąpi ją Iwona Konopka, która przechodzi z Marquard Media Polska.

Iwona Konopka Iwona Konopka

Zmiany spowodowane są decyzją Edyty Kordowskiej o odejściu z wydawnictwa. Nie wiadomo, na czym skupi się teraz w pracy zawodowej. Iwona Konopka, która zastąpiła ją na stanowisku dyrektora biura reklamy, w 2016 roku przeszła do Marquarda, gdzie pełniła funkcję dyrektora projektów specjalnych i new business.

Przed Marquardem, Konopka była zatrudniona także jako specjalista, a następnie kierownik w biurze reklamy tytułów młodzieżowych wydawnictwa Axel Springer. W 2012 roku została kierownikiem sprzedaży serwisu Ofeminin.pl w biurze reklamy Media Impact Polska. Jest także współzałożycielką agencji mediowej Head of Media.

W strukturach Edipresse Polska Konopka będzie bezpośrednio podlegała dyrektorowi zarządzającemu biura reklamy Agnieszce Bieniek. Do jej zadań będzie należało teraz zarządzanie zespołem handlowym platformy poradnikowej i Be Active, kreowanie i sprzedaż projektów internetowych oraz z zakresu marketingu 360°.

Na stanowisko p.o. dyrektora promocji w dziale promocji platformy poradnikowej i miesięcznika Be Active awansowała jednocześnie Magdalena Kotowska. Agnieszka Łubiarz, dotychczasowa dyrektor promocji tej platformy i jednocześnie dyrektor wydawniczy segmentu true story, ma skupić się tylko na tym drugim segmencie. Równocześnie Wioletta Wojda-Bambot awansowała na stanowisko product managera platformy poradnikowej i Be Active  zaś Paulina Filipiak na stanowisko specjalisty ds. promocji.

Magdalena Kotowska jest związana z Edipresse Polska od 2004 roku. Pracę zaczynała w dziale promocji tygodnika „Przekrój”, a od ponad 8 lat koordynowała prace związane z promocją całej platformy jako brand manager.

Autor: jk

Wiecej informacji: Iwona Konopka, Edipresse Polska, Edyta Kordowska, Agnieszka Bieniek

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia