WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

In Fact PR wypromuje smartfony i telefony Cat

Gorący temat

„Cicha noc” Piotra Domalewskiego zdobyła Złote Lwy na 42. FPFF w Gdyni

1

In Fact PR zmienia się w Dulnik.com

2017-08-28 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja In Fact PR od sierpnia działa pod nową nazwą - Dulnik.com. Nawiązuje ona do nazwiska założyciela firmy Marcina Dulnika.

In Fact PR zmienia się w Dulnik.com

Agencja Marcina Dulnika została założona w 2012 roku i specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i sportowej. W portfolio ma takich klientów jak ZAGG, Infobip, ASICS, RunCzech, Budapest Marathon, Półmaraton PHILIPS Piła.

Jak przyznaje w rozmowie z naszym portalem Marcin Dulnik, nowa nazwa ma wyróżniać firmę na rynku usług PR i pozycjonować ją pod kątem eksperckim.

- Poprzednia nazwa agencji niewiele mówiła o nas, była nieczytelna i trudna do zapamiętania. Uznaliśmy, że po 5 latach istnienia firmy na rynku usług PR warto odświeżyć jej wizerunek i nadać jej nową nazwę. Liczymy, że pomoże nam to pozycjonowaniu eksperckim agencji oraz budowaniu większej rozpoznawalności w branży PR. Markę agencji opieramy o moje nazwisko z racji mojego doświadczenia w branży wyniesionego z pracy  dla marek różnej wielkości, od startupów po największe brandy na świecie takie jak Ericsson, Samsung, Facebook i Uber - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dulnik, założyciel i prezes agencji.

Wraz ze zmianą nazwy agencja wprowadziła nowy logotyp. Firma zatrudnia obecnie trzy osoby.

 

Autor: jd

Wiecej informacji: In Fact PR, Marcin Dulnik, Dulnik.com

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia