SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„I love radio” - najwięksi nadawcy znów ze wspólnym blokiem reklamowym z okazji Polskiego Dnia Radia

Już po raz drugi 11 kwietnia - w Dzień Radia - na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia zostanie wyemitowany drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy z którego dochód zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie.

Article

W tym roku specjalny blok reklamowy pojawi się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie - w sumie w 164 rozgłośniach ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych. Spoty reklamowe będą nadane w porannych pasmach, pomiędzy godziną 8.00 a 8.30. Przekaz reklamowy dotrzeć ma w ten sposób - według szacunków - do ponad 7,5 mln słuchaczy.

Stacje radiowe już rozpoczęły sprzedaż czasów reklamowych. Koszt 30-sekundowego spotu wyemitowanego na wszystkich antenach wynosi 20 tys. zł. (plus VAT). Łącznie nadanych zostanie sześć półminutowych reklam.

Całkowity dochód z drugiego Charytatywnego Bloku Reklamowego przeznaczony będzie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch i integrować je ze środowiskiem, aby w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi. Dzięki środkom przekazanym Stowarzyszeniu rok temu, uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci z wadą słuchu po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.

Ubiegłoroczna akcja - przeprowadzana podobnie jak teraz pod hasłem „I love radio” - przyniosła kwotę 120 tys. zł.

Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie zaczęła nadawanie 1 lutego 1925 roku. Akcja „I love radio” - prócz wsparcia Stowarzyszenia - ma także na celu popularyzację radia jako efektywnego medium reklamowego. Organizuje ją wspólnie pięciu nadawców radiowych: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.

Dołącz do dyskusji: „I love radio” - najwięksi nadawcy znów ze wspólnym blokiem reklamowym z okazji Polskiego Dnia Radia

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polisz...
Cel szlachetny, ale gdy po raz kolejny wpadam na zbędny anglicyzm, to czuję się zażenowany. No, chyba, że to hasło jest również na kosztownej zagranicznej licencji - jak wiele ogłupiających programów rozrywkowych. Poziom żenady osiąga szczyty, gdy ta zaściankowość (pielęgnowanie w sobie mieszkańca czworaków) jest promowana przed media publiczne (czytaj: narodowe), np. The Voice of Poland (litości!!!). Przypomina mi to pewną byłą znajomą (100% korposzczura), która w języku angielskim publikowała komentarze... na Naszej Klasie, mając tam 0 (słownie: zero) znajomych obcokrajowców... Oczywiście jako adres zamieszkania podawała Warszawę - przecież wstyd się przyznać, że mieszka się na terenie gminy miejsko-wiejskiej w ok. stolicy.
MWzWM znaleźli zatrudnienie w mediach i polityce - mentalnie jednak nadal w czworakach...
6 1
odpowiedź
User
Jaaaa
"... z najbardziej popularnych DESTYNACJI wśród turystów."... cytat z INTERII - porazka
3 0
odpowiedź
User
mon
Inicjatywa piękna tylko reklamy odstraszają swoją treścią zwłaszcza szkodliwe dla zdrowia pseudo medyczne wyroby.
2 0
odpowiedź
User
/˚ㄥ˚/
Reklamy w Jedynce tragiczne. Ciągłe namawianie na pseudo-leki .Jeszcze była żona prezesa J Sobali w reklamie leku na uspokojenie p M Pienkowska. Takie rzeczy tylko w Polskim Radiu
1 0
odpowiedź
User
Nicola
Drodzy Dziennikarze radiowcy niezadowoleni z reklam. Otóż, refleksja. Reklama to czysty piniondz. Nie ważny jest sposób przekazu, ważne żeby trafiło do brain ;).
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing