WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w lipcu, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej

Gorący temat

WP wytyka Magdalenie Ogórek „#ogórkizmy” w książce i honorarium z dotacji - Ogórek bronią publicyści „Sieci” i „Do Rzeczy”

0

„Gotówka PLUS” - startuje nowa loteria „Super Expressu”. Do wygrania pieniądze i samochód

2017-09-18 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W poniedziałek, 18 września rusza „Gotówka PLUS” - nowa loteria „Super Expressu” (ZPR Media). Trwać będzie 10 tygodni, główną nagrodą jest samochód. Średnia nagród kształtuje się między 200 a 5000 zł. Przez kolejne dwa tygodnie odbywać się też będą wielkie kumulacje.

„Gotówka PLUS” - startuje nowa loteria „Super Expressu”. Do wygrania pieniądze i samochód

Na początku loterii do dziennika zostaną dodane bezpłatne, personalizowane karty do gry. Dołączone będą do całego nakładu „Super Expressu” pięciokrotnie: pierwsza karta będzie dołączona w poniedziałek, 18 września, a kolejne: 2, 16, 30 października oraz 13 listopada. Zabawa polega na zdrapywaniu na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą na łamach gazety. Zdrapanie trzech jednakowych symboli w ramach jednego diagramu gwarantuje wygraną przypisaną do diagramu. Czytelnicy będą mogli wygrać od 200 zł do 5000 zł. Mechanizm gry daje wielokrotną możliwość wygrania: oprócz nagród gwarantowanych można wygrać także w kumulacjach niezgłoszonych nagród oraz w weekendowej zabawie „SMS SuperNumer”. Nagrodą główną w loterii jest samochód osobowy Suzuki.

Wprowadzeniu loterii „Gotówka PLUS” towarzyszy kampania promocyjna, obejmująca telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), oraz radio (Polskie Radio, sieć Radia ESKA, Radio VOX FM, sieć Radia WAWA, Eska ROCK). Działania autopromocyjne obejmują główny grzbiet „Super Expressu”, dodatek „Super Fokus”, krzyżówki, magazyn telewizyjny SE TV oraz miesięczniki wydawane przez ZPR Media.

Kampania promocyjna została przygotowana przez dział marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Teleaudio Dwa. Media zewnętrzne zakupił Starcom.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w lipcu 2017 roku średnia sprzedaż „Super Expressu” wyniosła ogółem 127 492 egz.

Autor: pr

Wiecej informacji: Gotówka PLUS, Super Express

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia