WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Dziennikarze „Gazety Wyborczej” dostaną premie za teksty zwiększające cyfrową prenumeratę

„Gazeta Wyborcza” z cyklem o wizjonerach projektujących przyszłość. „Chcemy zrozumieć, co ich napędza”

2017-09-13 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

„Gazeta Wyborcza” zaczyna nowy cykl, opisujący wizjonerów i innowatorów - „Jutronauci. Sięgaj za horyzont”. Będzie to cykl spotkań z ludźmi kreującymi przyszłość, wspierany internetowymi oraz gazetowymi publikacjami. Za projekt odpowiada Iwona Pawluk z Agory, a sponsorem jest Kulczyk Investments.

„Gazeta Wyborcza” z cyklem o wizjonerach projektujących przyszłość. „Chcemy zrozumieć, co ich napędza”

„Gazeta Wyborcza” razem z Kulczyk Investments w nowym projekcie opowiadają historie wybitnych Polaków - „jutronautów”: wizjonerów, pasjonatów, innowatorów. Co powoduje, że tylko nielicznym udaje się wykroczyć poza horyzont teraźniejszości i urzeczywistnić swoje marzenia? Dlaczego to właśnie oni zaszli tak daleko? Czy istnieje jakiś przepis na sukces? Na te pytania odpowiedzi szukać będą dziennikarze „Gazety Wyborczej” wraz z bohaterami cyklu.

- Dlaczego realizujemy ten projekt? Bo przyszłość zaczyna się dziś. Gdy pytamy, co wyróżnia „jutronautów” spośród milionów, być może szukamy odpowiedzi na pytanie: co tak naprawdę różni ich od nas? Czy to właśnie wizja, pasja, pomysłowość? A może empatia, gotowość zrozumienia motywacji i potrzeb innych ludzi, spostrzeżenia wynikające z doświadczania czegoś. Chcemy zrozumieć, dlaczego ci, którzy odnieśli sukces robią to, co robią - co ich napędza, co pomaga, co przeszkadza. Mamy nadzieję zainspirować czytelników, by podążali za swoją ciekawością, za pomysłami, które mogą zmienić ich życie i świat - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jerzy B. Wójcik wydawca „Gazety Wyborczej”.

Co tydzień na specjalnej podstronie (Wyborcza.pl/jutronauci) pojawią się opowieści o artystach, naukowcach czy przedsiębiorcach, kreujących przyszłość. Na pierwszy ogień poszli analityczka trendów Zuzanna Skalska, artysta i ceramik Marek Cecuła, inżynier Oskar Zięta i badaczka rozwoju nowych technologii dr Aleksandra Przegalińska. W sobotnim "Magazynie Świątecznym" (9.09) ukazał się wywiad Mariusza Kani z "jutronautką" Zuzanną Skalską. Do 23 września w "Magazynie Świątecznym" ukażą się wywiady z innymi osobami z projektu.

Cykl wsparty będzie spotkaniami na żywo w wybranych miastach Polski z udziałem niektórych bohaterów projektu. Planowanych jest łącznie 5 spotkań: w Warszawie, Katowicach i we Wrocławiu. Najbliższe odbędzie się w czwartek, 21 września br. o godz. 16.00 w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Zwieńczeniem projektu będzie spotkanie, podczas którego zostaną ogłoszone wyniki stypendium „Bilet za horyzont”, realizowanego we współpracy z mentorami i ekspertami w kilku kategoriach tematycznych.

Projekt potrwa do końca 2017 roku. Patronem medialnym jest Radio TOK FM, zaś strategicznym - Kulczyk Investments. Koncepcja projektu powstała w zespole „Gazety Wyborczej”. Projekt koordynuje Iwona Pawluk z pionu Grupa Rozwijająca w Agorze.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl miała 5,61 mln realnych użytkowników i 58,19 mln odsłon.

Autor: jk

Wiecej informacji: Gazeta Wyborcza, Jutronauci. Sięgaj za horyzont, Kulczyk Investments

Komentarze (7) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia