SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

FoodCare wybrał H2O Creative do reklamowania Gellwe

Agencja H2O Creative rozpoczyna współpracę z firmą FoodCare. Zajmie się strategią i komunikacją marki Gellwe, w portfolio której znajdują się m.in. desery, ciasta w proszku i dodatki do pieczenia.

Article

W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialna jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe na polskim rynku. Współpraca obejmie działania marketingu 360°, w tym: przygotowanie strategii marki Gellwe, strategię komunikacji, identyfikację wizualną oraz kampanię ATL/BTL/digital i social media. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Celem działań agencji jest stworzenie nowych ram do funkcjonowania marki na rodzimym rynku, m.in. dotarcie do nowych odbiorców.

- Gellwe to marka o ogromnym potencjale, za którą stoi kilkadziesiąt lat tradycji i zaufanie konsumentów. Widzimy jednak ogromną potrzebę przemiany, by w pełni odpowiedzieć na oczekiwania zmieniającego się rynku. Szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce - podkreśla Dorota Kawalec dyrektor marki Gellwe.

Gellwe, to kolejna po Frugo marka należąca do FoodCare, której obsługą zajmuje się agencja H2O Creative.

Dotychczas marka nie współpracowała na stałe z żadną agencją reklamową - za jej aktywności odpowiadał dział marketingu FoodCare. Dwa lata temu ambasadorką Gellwe była Maryla Rodowicz, której wizerunek wykorzystano m.in. na opakowaniach produktów tej marki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: FoodCare wybrał H2O Creative do reklamowania Gellwe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KWIECIEŃ!
Kolejna marka w prostej linii szuka wtopy?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing