WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I półroczu, „Wprost” o 27 proc. w dół

Gorący temat

Jarosław Kuźniar o 7,4 tys. zł za udział w Gdańskim Tygodniu Demokracji: brak wynagrodzenia za pracę jest karalny

0

„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie

2017-08-19 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w pierwszym półroczu 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 267 625 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,26 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,86 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 131 431 egz., notując spadek o 6,62 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,36 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała najbardziej w zestawieniu - o 20,91 proc. i wyniosła 79 209 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,93 proc.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której średni wynik poszedł do góry o 0,13 proc. do 8 423 egz. Tytuł ten w rankingu był siódmy.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, dziennik ogólnopolski, sprzedaż kioskowa, zkdp

Komentarze (6) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia