WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Expander z nową identyfikacją wizualną: „ekspert finansowy” zamiast „niezależnego doradcy finansowego”

„Walczymy o Twoje marzenia” w reklamach Expandera (wideo)

2018-01-10 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma pośrednictwa finansowego Expander rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Walczymy o Twoje marzenia”. Przygotowały ją firmy marketingowe Walk, Film Reaktor i Value Media.

„Walczymy o Twoje marzenia” w reklamach Expandera (wideo)

Głównym bohaterem reklam jest pracownik Expandera, który w stylu superbohatera stara się spełnić oczekiwania klientów. W kampanii prezentowana jest udostępniona właśnie przez firmę porównywarka kredytów hipotecznych, pozwalająca zestawiać oferty z 15 banków w oparciu o 17 kryteriów (wszystkie dane i parametry ofert są aktualizowane).

- Przedstawienie  naszego eksperta, jako agenta do zadań specjalnych, ma pokazać że jako firma indywidualnie podchodzimy do każdego Klienta i w zależności od jego aktualnych potrzeb pomagamy realizować plan od początku do końca. Stąd też specyficzny motyw, rodem z kina akcji, dzięki któremu pokazujemy widzom zmagania pośrednika w spektakularnej filmowej konwencji, oczywiście z przymrużeniem oka - opisuje Agnieszka Kiewesz, brand manager Expandera.

- Najważniejsze, żeby nie tylko marzyć, ale przede wszystkim realizować marzenia. Dzięki porównywarce kredytów każdy Klient będzie mógł zrobić pierwszy krok na drodze do ich realizacji a resztą zajmiemy się my - dodaje Agnieszka Kiewesz.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz kina Multikino (spot w wersji 15-, 30- i 45-sekundowej). Zasadnicza część akcji potrwa do połowy lutego.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Walk. Spot wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo, a produkcją zajął się dom produkcyjny Film Reaktor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Autor: te

Wiecej informacji: Expander, porównywarka finansowa

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia