WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Lifetime dopasowuje logo do logotypu w USA

Expander z nową identyfikacją wizualną: „ekspert finansowy” zamiast „niezależnego doradcy finansowego”

2017-09-08 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma pośrednictwa finansowego Expander wprowadziła swoją nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez agencję White Cat Studio. Nowe hasło główne spółki to „Ekspert finansowy”, które zastąpi poprzedni slogan „Niezależny doradca finansowy”.

Expander z nową identyfikacją wizualną: „ekspert finansowy” zamiast „niezależnego doradcy finansowego”

- Expander to połączenie 17-letniej tradycji i eksperckiej wiedzy ze znajomością potrzeb dzisiejszego Klienta. Współcześni konsumenci, w tym przedstawiciele pokolenia Y, traktują nowe technologie, jako integralną część codziennego życia. Także od ekspertów finansowych oczekują otwartości, przejrzystej i sprawnej komunikacji w różnych kanałach. Dlatego stawiamy na stały rozwój naszej oferty i inwestujemy w projekty w kanałach online. Chcemy, aby wygląd Expandera oddawał charakter oraz najważniejsze cechy firmy, dzięki którym zawdzięczamy dynamiczny rozwój. Zależy nam, by podkreślał również misję firmy, czyli bycie ekspertem od spraw ważnych dla naszych klientów - opisuje Adrian Jarosz, prezes Expander Advisors.

Od początku września firma dostosowuje identyfikację wizualną swoich blisko 100 oddziałów w całej Polsce oraz zmienia wygląd materiałów reklamowych. Ponadto uruchomiono nową wersję serwisu Expander.pl, w której będą publikowane z poradami ekspertów, objaśniające zagadnienia związane z finansami i analizujące rynek, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane przez konsumentów pytania.

- Nasz serwis internetowy będzie dynamicznie rozwijany i stale wzbogacany o unikalne treści i narzędzia dla osób poszukujących optymalnych rozwiązań finansowych. Został wyposażony w zestaw kalkulatorów, które m.in. pozwolą szybko przeanalizować zdolność kredytową, obliczyć wartość dodatkowej emerytury wypracowanej dzięki oszczędnościom czy wysokość składki ubezpieczeniowej - komentuje Agnieszka Kiewesz, marketing brand manager w Expander Advisors.

Nową identyfikację wizualną Expandera przygotowała agencja White Cat Studio.

Autor: tw

Wiecej informacji: Expander, logotyp, rebranding

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia