WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Influencerzy zrelacjonują zimowe igrzyska olimpijskie. Eurosport udostępni treści na Snapchata

Eurosport oficjalnym partnerem telewizyjnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego

2017-11-03 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grupa Eurosport, będąca oficjalnym nadawcą igrzysk olimpijskich w Europie, nawiązała strategiczne partnerstwo z Polskim Komitetem Olimpijskim i została partnerem telewizyjnym. Współpraca ma pozwolić na dotarcie do szerokiego grona widzów, w tym także do młodszego pokolenia.

Eurosport oficjalnym partnerem telewizyjnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Discovery Communications jest właścicielem wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych do transmisji igrzysk olimpijskich (organizowanych w latach 2018-2024) na terytorium 50 krajów Europy (oprócz Francji w latach 2018-2020 oraz Rosji). Koncern zapowiada najszerszy w historii dostęp do igrzysk za pośrednictwem rekordowej liczby platform.

Eurosport został oficjalnym partnerem telewizyjnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Dzięki porozumieniu Eurosportu i PKOl-u zimowe igrzyska olimpijskie PyeongChang 2018 będą w całości pokazywane również za pośrednictwem platform cyfrowych. Porozumienie ogłoszono podczas konferencji z okazji 100 dni do rozpoczęcia XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang.

- Nadchodzące igrzyska olimpijskie są pierwszymi od czasu nawiązania przez nas przełomowej współpracy z MKOl. Jesteśmy zaszczyceni, że w Polsce połączyliśmy siły z PKOl w tej olimpijskiej podróży, ponieważ naszą ambicją jest wyniesienie sportowych emocji związanych z tym szczególnym wydarzeniem na zupełnie nowy poziom. Chcemy dotrzeć do nowych widzów, wszędzie tam, gdzie chcą nas oglądać – również tych młodszych, dlatego tak ważny jest dla nas sposób, w jaki opowiadamy o igrzyskach, innowacyjne narzędzia oraz zespół świetnych ekspertów - tłumaczy Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager na Polskę w Discovery Networks.

- Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że do grona Partnerów Medialnych Polskiego Komitetu Olimpijskiego dołącza Eurosport. Nasza współpraca to szansa na dotarcie z przekazem do jeszcze szerszego grona odbiorców, a także możliwość zaprezentowania kampanii przygotowanej przez PKOl dla promocji Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej PyeongChang 2018. Kampania realizowana jest pod hasłem „Jesteśmy jedną drużyną”, cieszymy się, iż od dziś Eurosport do niej należy - dodaje Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Kibice Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018 będą mieli dostęp do ponad 4000 godzin programów olimpijskich i relacji ze 100 wydarzeń, w tym 900 godzin transmisji na żywo. Interaktywna aplikacja Eurosport Player będzie jedynym miejscem, w których widzowie będą mogli obejrzeć każdą sekundę olimpijskich zmagań - online, na urządzeniach mobilnych czy telewizorach z dostępem do internetu. Użytkownicy aplikacji Eurosport Player dostosują transmisję z igrzysk do swoich potrzeb.

Autor: łb

Wiecej informacji: Eurosport, igrzyska olimpijskie, Pjongczang, Pyeongchang, Discovery

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia