SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Emeryt i jego pełnia życia w nowej reklamie Coke Zero Sugar (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła w Wielkiej Brytanii nową, zintegrowaną kampanię, w której promuje bezcukrową Coca-Cola Zero Sugar. Bohaterem reklam przygotowanych przez agencję McCann EMEA jest starszy pan - emeryt, który po wypiciu napoju nabiera niezwykłych sił i energii.

Article

Kampania bezcukrowej coli Coke Zero Sugar rozpoczęła się w poniedziałek. Obejmuje telewizję, internet, kina, reklamę zewnętrzną, media cyfrowe oraz działania PR.

Reklama, stworzona przez McCann EMEA, jest kontynuacją idei marek "First Taste". Jej bohaterem jest starszy pan - emeryt, który zostaje poczęstowany tym napojem. Najpierw jest sceptyczny wobec kobiety, która go częstuje napojem, ale ostatecznie daje się namówić. Po wypiciu bezcukrowej Coca-Coli mężczyzna nabiera sił i wigoru. Jego życie diametralnie się zmienia: robi sobie tatuaż, bierze udział w paradzie, jeździ motocyklem itp.

- Kampania wprowadza w życie koncepcję tych momentów, które powszechnie rezonują z ludźmi. Chcemy opierać się na sukcesie, jaki mieliśmy do tej pory, przypominając ludziom, co czyni ich tak wyjątkowymi - powiedział Aedamar Howlett, dyrektor marketingu w Coca-Cola w Wielkiej Brytanii.

Koncern Coca-Cola wprowadził do sprzedaży markę Coke Zero Sugar wiosną 2016 roku, zastępując nią markę Coca Cola Light. Jak podaje marketer, jest to najszybciej rosnący pod względem sprzedaży wariant Coca-Coli.

Popularność tego wariantu , czyli bezcukrowej a tym samym niskokalorycznej Coca-Coli jest efektem zmiany podejścia społeczeństwa do spożywania napojów gazowanych. Coraz więcej konsumentów szuka napojów z niewielką bądź zerową zawartością cukru.

Kampania w Wielkiej Brytanii ruszyła niemal równolegle z wprowadzeniem przez marketera na rynku amerykańskim marki Diet Coke w nowych opakowaniach i nowych smakach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Emeryt i jego pełnia życia w nowej reklamie Coke Zero Sugar (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing