WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

RMF FM liderem w 2017 roku. Najniższy w historii wynik Jedynki, Eska wyprzedziła Trójkę

Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród osób z wykształceniem średnim i wyższym, Trójka najbardziej w dół

2018-01-17 A A A KOMENTARZE: 24 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wśród osób z wykształceniem średnim i wyższym najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w zeszłym roku było RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród osób z wykształceniem średnim i wyższym, Trójka najbardziej w dół

Udział RMF FM pod względem słuchania osób z wykształceniem średnim i wyższym w okresie od stycznia do grudnia 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,5 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się on o 1,5 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 12,9 proc., po spadku o 0,5 pkt. proc.

Na podium znalazła się jeszcze Trójka, której udział w rynku zmniejszył się o 1,7 pkt. proc. do 9,4 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Czołowa piątkę uzupełniają: Jedynka (w dół o 0,8 pkt. proc. do 7,1 proc.) i sieć Eska (+ 0,2 pkt. proc. do 6,4 proc.).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: RMF FM, Radio ZET, Jedynka, Trójka, Eska, wykształcenie średnie, wykształcenie wyższe

Komentarze (24) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia