WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Google inwestuje 120 mln dolarów w Chushou - chiński odpowiednik Twitcha

Gorący temat

WP wytyka Magdalenie Ogórek „#ogórkizmy” w książce i honorarium z dotacji - Ogórek bronią publicyści „Sieci” i „Do Rzeczy”

0

Credit Agricole sponsorem drużyny e-sportowej Off-Mode

2018-01-10 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Bank Credit Agricole został głównym partnerem i sponsorem zawodowej drużyny e-sportowej Off-Mode. Umowę podpisano na rok 2018.

Credit Agricole sponsorem drużyny e-sportowej Off-Mode

W ramach współpracy bank będzie sponsorował wyjazdy i udziały drużyny Off-Mode w turniejach, w jakich wystąpią w ciągu tego roku. Logotyp Credit Agricole pojawi się koszulkach zawodników w czasie każdego występu publicznego zespołu, ponadto bank będzie mógł wykorzystywać fakt współpracy w działaniach marketingowych.

- Jesteśmy pierwszym bankiem w Polsce, który zdecydował się na sponsoring zawodowej drużyny e-sportowej. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści obu stronom - zawodnikom pozwoli się rozwijać i podnosić poziom, nam da rozpoznawalność wśród młodych fanów tego sportu – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.

Drużyna Off-Mode powstała w marcu 2017 r. w Poznaniu i uczestniczy w rozgrywkach sceny Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), szybko zaczęła osiągać wysokie wyniki. W rankingu portalu Esport Now zajmuje aktualnie 10. miejsce.

- Niewątpliwie pozyskanie tak renomowanej instytucji finansowej w charakterze sponsora głównego będzie miało znaczący wpływ na rozwój całej organizacji. Z naszej strony spodziewamy się, że współpraca z Credit Agricole pozwoli osiągać wyznaczone cele na rok 2018 oraz umożliwi umocnienie pozycji w rankingu 10 najlepszych drużyn CS:GO w Polsce - informuje Michał Szafrański, współwłaściciel drużyny Off-Mode.

- Nasze zaangażowanie w e-sport ma charakter strategiczny i długofalowy. W zespole Off-Mode doceniamy pasję, więc chcemy wspierać ich w rozwoju i dążeniu do profesjonalizmu - tak jak od wielu lat wspieramy wszystkich młodych ludzi na rożnych polach. To naturalna kontynuacja naszych dotychczasowych działań i kampanii - komentuje Anna Płachta, dyrektor departamentu zintegrowanej komunikacji marketingowej i digital.

W maju 2017 r. bank zrealizował kampanię promującą ofertę 1konto z udziałem youtuberów gamingowych Piotra „Izaka” Skowyrskiego i Stuarta „Stuu” Burtona.

Autor: jd

Wiecej informacji: Credit Agricole, Off-Mode, CS, sponsoring, e-sport

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia