WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Kierowcy coraz bardziej zadowoleni ze stacji paliw, Lotos, Statoil / Circle K i Orlen najlepiej oceniane

Circle K w kampanii „Gumiaczki chcą do domu” promuje swój program lojalnościowy

2017-08-25 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ruszyła kampania promocyjna sieci stacji benzynowych Circle K pod hasłem „Gumiaczki chcą do domu”. Za obsługę kampanii odpowiada Agencja TVN oraz dom mediowy Spark Foundry.

Circle K w kampanii „Gumiaczki chcą do domu” promuje swój program lojalnościowy

W ramach promocji na stacjach Circle K klienci korzystający z programu lojalnościowego mogą zdobyć jedną z 20 figurek – gumek do ścierania, dostępnych w formach zwierzątek. Promocja potrwa do 11 października.

Aby otrzymać gadżet,  należy dokonać transakcji z kartą Circle K Extra Club. Figurki są dołączane przy tankowaniu min. 25 litrów paliwa, korzystaniu z myjni lub zakupie produktów w sklepie za min. 10 zł.

Promocja kampanii obejmuje spoty reklamowe w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), kinach sieci Multikino, Cinema City i Helios, oraz na platformach VOD. Akcję wspierają również działania w mediach społecznościowych.

Za obsługę kampanii odpowiada Agencja TVN oraz dom mediowy Spark Foundry.

Do maja tego sieć Circle K znana była jako Statoil.

 

Autor: jd

Wiecej informacji: Circle K, Gumiaczki chcą do domu

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia